Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jeejee... mun suolikuvaukset oli onnistunu ja kaikki oli hyvin. Ainakin Seinäjoen päässä näin, katsotaan mitä Tampere sanoo. Vai kannattaako mun luottaa lausuntoon, kun siinä puhuttiin paksusuolen kunnosta.

Puuh, jopas oli touhuamista tälle päivää. Töissä pientä pomppimista salista toiseen, iltapäivästä uusi puhelin hakee, puhelimen virittely ja pankkiasioiden puiminen, ja nyt treeneihin. Kuolema kuittaa, muttei kai sillä nii väliä. Pankista uhkaili että ainakin 300 kilos irtois lainaa, sillä saa jo täältäkin varsin hyvän lukaalin.

Reilu kilon möykky lämminsavuporoo. Kerralla vai heti kaikki.
IMAG0934.webp

Reilu kilon möykky lämminsavuporoo. Kerralla vai heti kaikki.

Kilo nyt menee heittäen ykkösellä leivänpäällä, tosin juustoa pitää olla hyvä kerros ettei jää nälkä. Porokin kunhan on iso tonkka HP-kastiketta.

Kilo nyt menee heittäen ykkösellä leivänpäällä, tosin juustoa pitää olla hyvä kerros ettei jää nälkä. Porokin kunhan on iso tonkka HP-kastiketta.
Jep, leivän päälle meni eka satsi. Se mahassa jaksoin väkertää muusin ja kermapippurikastikkeen. Sitä sit toinen vattallinen.

Haluun panna puita sun kaminaan...

Tietää muuttaneensa melkein maalle kun joutuu jahtaamaan sammakkoa makuutilasta keskellä yötä :)
Miten noita on voinut lapsena pitää kädessä, Nyt käytin lähinnä harjaa, pesäpallomailaa ja puutarhasaksia.

Minä pystyn ostella kalliita puhelimia omilla rahoilla, koska: mihinkään muuhun kalliiseen en törsää

johonkin sitä rahaa pitää joskus käyttääkkin, ennen kuolemaa

Back
Ylös Bottom