Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ennen toki vielä miittiin oli helppo mennä, koska sakkia oli reilusti.

Minä kyllä voisin osallistua, jos osuu aikatauluihin. Mikäs siinä.

Ennen toki vielä miittiin oli helppo mennä, koska sakkia oli reilusti.
Minä taas preferoin pienempiä miittejä. Isot ei oikein kiinnosta kun niissä jengi kuitenkin jakautuu niihin omiin ryhmiinsä. Pienemmissä saattaa jopa tutustua uusiin ihmisiin.
Tampereella oli kiva, kun pystyi vaan hetken mielijohteesta lähtemään jonnekin ihan muutaman ihmisen kanssa. Tosin kerran on onnistunut nykyisestä sijainnistakin käsin, kun pari pk-seutulaista sattui olemaan lähikaupungissa käymässä.

En muista kuinka monta oli silloin muutama vuosi sitten @Delgado n luona pelaamassa mutta muistan miettineeni etukäteen, että "onneksi ei ole enempää tulossa" - ja rehellisesti, jos olis ollut jotain +20 henkilöä, niin minä olisin jäänyt pois.

Minä taas preferoin pienempiä miittejä. Isot ei oikein kiinnosta kun niissä jengi kuitenkin jakautuu niihin omiin ryhmiinsä. Pienemmissä saattaa jopa tutustua uusiin ihmisiin.
Tampereella oli kiva, kun pystyi vaan hetken mielijohteesta lähtemään jonnekin ihan muutaman ihmisen kanssa. Tosin kerran on onnistunut nykyisestä sijainnistakin käsin, kun pari pk-seutulaista sattui olemaan lähikaupungissa käymässä.

En muista kuinka monta oli silloin muutama vuosi sitten @Delgado n luona pelaamassa mutta muistan miettineeni etukäteen, että "onneksi ei ole enempää tulossa" - ja rehellisesti, jos olis ollut jotain +20 henkilöä, niin minä olisin jäänyt pois.
Tuo on kyllä tosi, että kun paljon lössiä, niin tulee joka tapauksessa helposti ne omat kuppikuntansa.

Meinasin tuohon omaani lisätä, että uudelle ihmiselle on helpompi ehkä hypätä mukaan, kun on reilusti porukkaa. Ei ehkä jänskätä niin reilusti.

Sinänsä itsellä ei oo väljä onko kolme, viis vai kakskyt henkee. Paha olo se on aamulla joka tapauksessa.

Kolmas päivä putkeen lipomassa. Oisko munkkiviikko hyvä. Alku on ainakin lupaava.

IMAG0915.webp

se ON! kuulkaas sillälailla, että jopa Minä rekisteröidyin palstalle siksi, että pääsin ilmoittautumaan miittinkiin

Sitä ennen lukijan roolissa, onely

IsooJussi on ollut läsnä jokaisessa osallistumassani yhteistapahtumassa

se ON! kuulkaas sillälailla, että jopa Minä rekisteröidyin palstalle siksi, että pääsin ilmoittautumaan miittinkiin

Sitä ennen lukijan roolissa, onely

IsooJussi on ollut läsnä jokaisessa osallistumassani yhteistapahtumassa
Kaurismäkimiitti on vielä toteutumatta. Eli se jossa nautitaan koskenkorvaa suoraan pullosta ja kukaan ei puhu mitään.

Viimeisin pakkismiitti jossa olen itse ollut, sisälsi muun muassa metsäkauriin nylkemisen sekä ruhon paloittelun. Ja saunomista.

Telakoitumista sanmigin ranchilla ei lasketa miitiksi. Se on puhdasta homostelua, joka on suurinta rakkautta pakkislaisten välillä. Miitit jää helposti kakkoseksi sellaisen edessä.
Niin no, no niin.

Ommuute melkoista väijymistä kun itse väijyn saalista kiikaritähtäimen läpi ja samaan aikaan spotteri väijyy saalista tinderissä.

Kissa haisee ihan ripulille. Toinen laukkaa koko ajan vessassa ja on aika onneton yrittäessään peittää tekeleitään ku hakkaa tassulla laatikon seiniä ja luukkua eikä osu hiekkaan. Ei oo ennen tullu kiinnitettyä huomiota vessassa ramppaamiskertoihin kuin nyt ku kuulee paremmin sen kopsutuksen määrän kylppäristä. :LOL:

Back
Ylös Bottom