Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ton takia kannattais lopettaa kahvin juominen kokonaan :LOL:
1,5 vkon migreenin saa kun lopettaa kahvin juomisen.

Jos joskus alan jälleen juomaan kahvia, niin en ikinä lopeta sitä. Oli sen verran epämiellyttävä kokemus.

1,5 vkon migreenin saa kun lopettaa kahvin juomisen.

Jos joskus alan jälleen juomaan kahvia, niin en ikinä lopeta sitä. Oli sen verran epämiellyttävä kokemus.
Mulla oli viikon vaan :LOL: Ja nykyään juon tosiaan kahvia, mut pitäis lopettaa. Tai ainakin vähentää yhteen kuppiin päivässä. Eikä missään nimessä aamulla heti, kun se on kaikista paskin mahdollinen aika.

henkilökohtainen noin 5v kokemus kahvittelusta

- vireystila pitkin päivää on hyvin plajon tasaisempi, ilman kahvinlipitystä
- kahvinjuojana aamut ovat vielä väsyneempiä kun ruumiissa ei virtaa runsas määrä kofeiinia

tein atklla kuvaajan

yeah.webp

Miksi? Pelkästään periaatteesta vai joku muu syy?
Siks koska juon sitä liikaa ja väärinä aikoina niin se sotkee elimistöä :LOL: Voisi siihen koittaa tähdätä, että joisi yhden kupin päivässä ja senkin lounaan jälkeen. Sit se ei vaikuta enää uneen eikä heräämiseen aamulla.

Edit. Vokotin atk taidot näyttää tuon hyvin. Pysyy vireystila paljon parempana kun sitä ei pidä keinotekoisesti yllä.

Vireystilan takia minä lopetin kahvin juomisen. Nykyään väsymys on tasaista. Kahvia juodessa väsymys oli voimakkaampaa ja vaihtelut suurempia juuri tuolla tavalla kuin Vokotti yllä kuvasi.

Ei vaan kiukkuisesti. Ei mitään hempeilyhommia. Lihaa piiloon. Raivolla.

Täällä tietoa asiasta!

Tarkotin lähinnä sitä, että rasva voi vahingossa poistua ns. väärästä paikasta, mutta sekin on kiva kuulla, että ne on hyvin tuettu.

Jaaaaa, no ei hätää siitäkään. Se on tiukassa toistaiseksi! :giggle: ja jos sattuu käymään niin, että päästään ns. päätyyn asti niin otetaan silarit. Sit pääsee munkkigiffeihin :oujee:

Ton takia kannattais lopettaa kahvin juominen kokonaan :LOL:

Se on niitä ainoita nautintoa aiheuttavista asioista tässä mun elämässä. :LOL:

Yhessä vaiheessa olin kaksi viikkoa juomatta eka viikko oli perkeleestä, sitten helpotti kunnes kahden viikon päästä kupillinen kahvia maistui taivaalliselta.

Minä myös koitin joskus huvikseni olenko kahviin koukussa, en kerran halua olla mihinkään nautintoaineeseen koukussa.

Kaksi viikkoa ilman, en huomannut mitään eroa. Palasin takaisin juomaan, koska hyvää.

Viimeksi kun koitin mielenkiinnosta viikon vesipaastoa, sama juttu. En huomannut mitään eroa. Joten mauksi juon edelleen.

Pitäisi tänää töiden jälkee lähtiä kans vähän kyykkimään. Tai no, tavallaan pakko. Pikkasen kyllä hirvittää aikainen aamu mutta mitäs sitä ei säkrifaissin vuoksi tekis!

Vielä about kolmisen tuntia duunia jäljellä niin paukahtaa 12h täyteen tältä päivältä. Huomenna voiskin livahtaa jo ennen kahta kotiin :whistle: ja testaamaan uusi PTV GYM !

Back
Ylös Bottom