Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No olipas kyllä mälsä päivystyshuki. Ehkä en nyt valittele asiasta liikaa, sillä näin hiljaista on ehkä kerran vuosikymmeneen.

Mutta marisen kuitenkin siitä, kuinka raskasta tää elo ajoittain on. Olen kyllä oman elämäni lannistajakuha, sais olla nyt joku painamassa käden hartialle ja sanoa "kyllä asiat järjestyy ja olet just nyt tälla hetkellä riittävä ja parasta mitä voit olla."

Screenshot 2018-08-29 23.55.41.webp

Nyt mä olen hieman ikävä ihminen mutta meillä on ollut melko rauhallista jo tässä hyvä tovi ja tuossa on hieman samaa kuulunut muistakin paikoista.
MItähän ihmiset nyt taas jännittää?
Ainoat huonot uutiset on ollut ettei asuntojen myynti ole ollut mitään ihan huippuvauhtia? Yleensä huonot uutiset saa ihmiset jarruttelemaan ostoja yms.

Huomenta.

Unohdin raportoida, että näin eilen lounaspaikassa jopa mauttomankin syvän kaula-aukon, joka oli täytetty massiivisilla naiselimillä. Pahoitin tästä kovasti mieleni, koska minusta tuntui kuin niitä olisi hierottu naamaani, niin ahnaasti olivat esillä ja tämä taas aiheutti lähes tulkoon tahattoman falloksen turpoamisen. Koen täten seksuaalista itsemääräämisoikeuttani loukatun tämän insidentin johdosta ja varoitankin kaikkia tällaisesta ahnaasta saalistajasta.

#tsek, arvon doktor. Minun tapauksessani se tosin on kolme leukaa rintaan ja kohti uusia hankaluuksia.

Aikaa olis nukkua kerrankin pitkään aamusta, mutta herään paskasta fiiliksestä toiseen samanmoiseen eikä uni tule enää. Joku saamarin pollatohtori tähän pian tarvittaisiin niin saisi nukuttua edes. Ja loma. Helvetti sentäs että mä tarttisin loman, edes pienen sellaisen.

Todellinen läski- ja stressiviikko. Mutta olkoon. Murehdin vatsalöllöjä sitten kun ei ole näin helvetisti hässäkkää joka päivä.
Olen lisännyt tanssitunteja nyt ja se on ollut kyllä tosi jees, varsinkin kun uusi hyvä ystävä on tullut mun mukaan! Mahtavaa, että vielä näin vanhoilla päivillä saa uusia kavereita ja voi keksiä kivoja juttuja yhdessä piristämään arkea.

Läskiksi mennyt täälläkin. Viikko luokassa koulutusta klo 07->17 eli istutaan päivä persiillään ja syödään jatkuvasti. Lautasen täytän aina salaatilla ja pullat jättänyt syömättä mutta muuten annokset on ihan järkyttävän isoja. Sali täältä opistolta löytyy mutta kesän väsyttämä ilmalämpöpumppu kusi nesteet parkettiin niin sinne ei tietysti nyt pääse. Sen sijaan kylpylä ja palju oli eilen ja rantasauna oli maanantaina... Eli ei tästä kyllä fittiä viikkoa saa edes valehtelemalla. Mutta annoin itselleni nyt passin vetää tän viikon ihan näin... Lauantaina on meinaan viel ammattiosaston 50v synttärit edessä... Hohhoijaa sitä itseinhoa maanantaina

Mun rusketus on kadonnut.

Naiselimet on uusi ja hieno sana :LOL:

Juokseminen sujuu niin kivasti että taidan ottaa aamuaerobisen rutiiniksi. #fitnesssäkrifais :puntti:

Toki parasta on kun saa syödä paljon :kuola:

mopoilijat huomio, jos nyt pitäisi valita kevari niin mikä valitsisit ja heeselle vinkki että max 125cc ei mitään huutonetin rakettijuttuja
En tiedä mitään kevareistä. Mutta ennen seekeä vastaan, että ota kotari. Niissä varmaan myös jälleenmyyntiarvoa? Meibe. Meibi not.

Tai sitten juuri rakettimoottorilla varustettu PV Sniffarilta.

Juokseminen sujuu niin kivasti että taidan ottaa aamuaerobisen rutiiniksi. #fitnesssäkrifais :puntti:

Juokseminen pitäisi ottaa nyt ihan selkeästi takaisin rutiineihin, riittäisi mulla melkein se 2-3 lenkkiä viikossa. Punttiksella oon nyt kuluttanut juoksumattoa sen 10-15min alkulämmöiksi, mutta ei meinaa keuhkot kestää oikein vieläkään noita vapari- tai thaikkureenejä. Tosin onhan tässä tietty nyt vähän enemmän massaakin mitä joutuu liikuttamaan. :LOL:

mopoilijat huomio, jos nyt pitäisi valita kevari niin mikä valitsisit ja heeselle vinkki että max 125cc ei mitään huutonetin rakettijuttuja
Ktm.

Ei enempää mietittävää. Enska nappuloilla ja tarvittaessa smotoilla.

Jos rahhoo on ja varaosia haluaa enemmän ettiä kissojen ja koirien kans, niin TM. Se oli mum nuoruudessa tosi kovilla jätkillä. Kovilla oli KTM.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mun rusketus on kadonnut.

Naiselimet on uusi ja hieno sana :LOL:

Kannattaa tosin varoa, aamuaerobisella saattaa olla negatiivinen vaikutus naiselimiin ja niiden ns. Flying Lure-vaikutukseen(tm).

joku supermoto tietysti

Back
Ylös Bottom