Mitä vitulaa. Katsoin juuri kalenteria, mullahan on huomenna synttärit! Missä minulle piirakkaa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sais olla nyt joku painamassa käden hartialle ja sanoa "leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä"
Hyvää syntymäpäivää!Mitä vitulaa. Katsoin juuri kalenteria, mullahan on huomenna synttärit! Missä minulle piirakkaa?
#tsek, arvon doktor. Minun tapauksessani se tosin on kolme leukaa rintaan ja kohti uusia hankaluuksia.Tsek.

En tiedä mitään kevareistä. Mutta ennen seekeä vastaan, että ota kotari. Niissä varmaan myös jälleenmyyntiarvoa? Meibe. Meibi not.mopoilijat huomio, jos nyt pitäisi valita kevari niin mikä valitsisit ja heeselle vinkki että max 125cc ei mitään huutonetin rakettijuttuja
Se Honda monkeyn uusi kevariversio! Mä voisin ittekkin ajella tommosella kaupungillamopoilijat huomio, jos nyt pitäisi valita kevari niin mikä valitsisit ja heeselle vinkki että max 125cc ei mitään huutonetin rakettijuttuja
Juokseminen pitäisi ottaa nyt ihan selkeästi takaisin rutiineihin, riittäisi mulla melkein se 2-3 lenkkiä viikossa. Punttiksella oon nyt kuluttanut juoksumattoa sen 10-15min alkulämmöiksi, mutta ei meinaa keuhkot kestää oikein vieläkään noita vapari- tai thaikkureenejä. Tosin onhan tässä tietty nyt vähän enemmän massaakin mitä joutuu liikuttamaan.Juokseminen sujuu niin kivasti että taidan ottaa aamuaerobisen rutiiniksi. #fitnesssäkrifais
Toki parasta on kun saa syödä paljon![]()
Ktm.mopoilijat huomio, jos nyt pitäisi valita kevari niin mikä valitsisit ja heeselle vinkki että max 125cc ei mitään huutonetin rakettijuttuja
Kannattaa tosin varoa, aamuaerobisella saattaa olla negatiivinen vaikutus naiselimiin ja niiden ns. Flying Lure-vaikutukseen(tm).Mun rusketus on kadonnut.
Naiselimet on uusi ja hieno sana
Juokseminen sujuu niin kivasti että taidan ottaa aamuaerobisen rutiiniksi. #fitnesssäkrifais
Toki parasta on kun saa syödä paljon![]()
mopoilijat huomio, jos nyt pitäisi valita kevari niin mikä valitsisit ja heeselle vinkki että max 125cc ei mitään huutonetin rakettijuttuja