Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yhyy töissä tietysti syksyn kunniaksi enemmän tai vähemmän tautista porukkaa tupa täynnä ja nyt on mullakin kurkku törkeän kipeä. Vielä ei kuumetta oo, että kaipa mä käyn vähän hampaita ja suolta ronklaamassa, siinä ei kauheesti tarvii puhua. Salin saa unohtaa ja täytyy harkita julkisia siirtymiin, jos ihan veto loppuu.

Njoo, myös mulla alkoi nyt taas flunssaoireita tuntumaan. Koko viime viikko meni ihan ihme oloissa, eilen mahatauti (en tiedä, oliko virus, johtuiko syömistäni rautapillereistä vai olinko syönyt jotain pilaantunutta), ja tänään vissiin sitten tyttäreltä lahjaksi saatu alkava flunssa. Ei helvetti oikeasti. Toivottavasti menisi ohi eikä kehittyisi tästä enempää.

Perkele, lätkähän se on eikä jyrä. Nyt oikeasti JoniHoo.. :cautious: Tää on just tätä kun eri paikoissa eri määritelmät, aina menee pieleen. :whistle:

Mut pohja ajettu lätkällä, otin pullonpohjan kun siihen mitään kerrostaloa tehdä. Kahvia palkaksi itelleni.

Arrrrrr, missä viipyy pankkien yhteydenotot! Mä tulen hulluksi aivan näillä näppylöillä! Tuijotan pakonomaisesti puhelinta josko olisinkin missannut jotenkin puhelun, ja päivitän sähköpostia! RRRRRrrraaaaah!

Koitin ettiä mutta en löytänyt kun jenkeissä tiivistää maata tiputtamalla sellaista 10 tonnia painavaa lätkää.
Oon kerran nähnyt ihan suomenmaallakin tuollasen. En vaan yhtään muista missä. Meinasin sanoa että näin sellasen treellä ratapihalla, mutta ei se sekään ollut. "Nosturilla" aina kiekko ylös ja jostain 5-10 m tiputus alas .

Edit, Että en ois kytännyt junasta jossain tsadin suunnalla ratahommissa. Ikkunan läpi sitä ainakin kyttäsin.

Liitteet

• 030A103E-E2B3-4FAA-B6D3-3F9655979944.webp
    030A103E-E2B3-4FAA-B6D3-3F9655979944.webp
    58,7 KB · Katsottu: 208
Hyviä havaintoja Joxulta.

Itse havaitsin eräällä siltatyömaalla menneenä suvena puolenkymmentä vaunukompressoria rivissä. Niiden yhteenlaskettu tuotto on äkkiä 100000l/min, mietin vaan että mihin sillä työmaalla tarvitaan noin vitunmoinen määrä ilmaa.

Back
Ylös Bottom