Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nappasin juuri 2cl Riga black balsamia kipeään kurkkuun. Huomenna uudestaan jos ei tokene.

70-200/2.8 on kyllä kova laite käsittääkseni merkillä kuin merkillä. Sitä on mukava raahata repussa ympäri maailmaa..

Tosin aukko levällään fokuksen täytyy sitten osua just eikä melkein.
No jaa, kyllähän niihinkin hazardeja mahtuu tai riippuu tietty kuka testaa ja miten.

Linssin tarve nyt tietty riippuu kovin kohteesta ja olosuhteista. Siks niitö on hyvä olla repullinen tai kaks. Oma lemppari yleislinssi on 50mm f1.7 prime. Ai ette kysyny vai.

Selän revähdystä ja kyljen venähystä kuntoutan täs noin kahta vkoo myöhemmin... kykenin olen tänäään töis vaik pari pvää si kävi äksidentti jos polvi vähä muljahti.. ja töist kotiintuliaisena sain si syysflunsssan ja ny si kuumekin. Ei täs iiiihan 8.9. Smkisois olla nostokunnossa... kiva juttu.

Minä kävin laiskuuttani hakemassa mäkkäristä hampurilaiset minulle ja jälkikasvulle. Sillä myyjätytöllä oli ihan varmasti penis tatuoituna käsivarteen!

Nyt mää katon The Maskin ja syön jätskiä. Nuori Jim Carrey on kyllä ihana. Ei näy peniksiä.

Pikavilkaisulla ihan pätevä. Tosin, koska iso aukko, painoakin on aika tavalla. Sigmalta varmaan löytyy lähes yhtä hyvä vastine alle puoleen hintaan (en tosin Sonyn kamoista tiedä).

Joo ohan toi iso. Pitäis olla FE kiinnityksellä ku mul on sony a7rII. Ei oo kauheesti valikoimaa.

Mulla oli canonissa Canonin oma 70-200f2.8 se halvempi ilman vakaajaa malli. Oli ihan loisto kuvatessa koirien juoksukisoja. Nyt on vinttarit eläkkeellä mut uuden piskin uudet harrastukset pitäis kuvata.

Nyt mun lempilinssi on zeissin 20mm/f2. Kevyt kuin mikä. Yks parhaista tohon kameraan.
Lisäks käyttämätön 24-70mm f4. Sen vois vaihtaa tohon. Rajala antaa vielä hyvän vaihtohinnan

Kuinka monta muuttolaatikkoa mahtuu pieneen Yarikseen... 9 meni ja kaksi isoa Ikean kassilista ja pari matkalaukkua tavaraa. Seuraavaan erään menee varmasti jo 10. Ei ehkä tartekkaan vuokrata kahta peräkärryä muuttoon.

mää katon

Mä aloin katsomaan Breaking Bad:ia uudelleen. Pari jaksoa olisi Gilmoren tyttöjä jäljellä mutta en halua katsoa niitä kun sitten se loppuu. :cry:
Muutaman päivän kun makoilin sohvalla, niin katselin 32 jaksoa Kotikatua.

Jahka joskus olen virkeä aloitan uudelleen katsomaan Got:ia.

On niin helen tylsää niin pitää vaan katsella telkkaria kaiket illat. Vaikka on ollit pitkiä työpäiviä niin silti kerkiää makaamaan sohvalla monta tuntia.

Futari on kipenä eikä itsekään voi mennä salille. Ja yksi lähti Lahteen tänään.

Back
Ylös Bottom