Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olettepas te hölmöjä. Olisitte kuin minä, pysyttelisitte sisällä ja maalaisitte/pelaisitte muoviukoilla. Ei tartte aurinkorasvoja mietiskellä!

Äh, pitäisi lähteä päähänlyöntitreeneihin. Ei ihan nyt se energisin fiilis, mutta ehkä se siitä kun pääsee touhuskelemaan!

No minä yritän etelässä pysytellä 10-30 metriä meren pinnan alla, se suojaa auringolta kohtuullisesti.

Mulla on rahakuume. Mitäköhän voisin myydä, jos itseäni ja muita ihmisiä ei lasketa? No kissat toki, mutta siitä tulisi sanomista. Harmi kun olen jo myynyt kaiken turhan ja mies suuttuu, jos myyn sen tavaroita. Taidan silti konmarittaa kohta meidän kaapit.

Jee, löysin crossfit-salin mikä on auki tällä viikolla! En kyllä tiiä uskaltaako sellaiseen oikeesti mennä, syövät mut elävältä.

Sinne mennäkseen pitää osallistua 54378943e maksavaan peruskurssiin, myydä sielunsa ja tehdä vain runkkupenkkiä.

Pelkällä luurilla onnistuu. Ei tarvi edes areenaa välttämättä ladata puhelimeen vaan kuvan voi heittää selaimesta telkkariin.
Ilmeisesti, jos ei puhelinta ole päivitellyt, toimii, mutta päivityksessä poistunut mahdollisuus?
https://yhteiso.elisa.fi/elisa-viih...astin-kanssa-pelkaellae-puhelimellakin-486434
Itsellä ei tästä siis tietoa, kunnen käytä Chromecasteja.

E. Pikainen googlaus ja ilmeisesti joillain laitteilla toimii, toisilla ei. Kännyä saa toki varmaan pitää laturissa, jos kattoo jotain uutisia pitempää.

Ilmeisesti, jos ei puhelinta ole päivitellyt, toimii, mutta päivityksessä poistunut mahdollisuus?
https://yhteiso.elisa.fi/elisa-viih...astin-kanssa-pelkaellae-puhelimellakin-486434
Itsellä ei tästä siis tietoa, kunnen käytä Chromecasteja.

E. Pikainen googlaus ja ilmeisesti joillain laitteilla toimii, toisilla ei. Kännyä saa toki varmaan pitää laturissa, jos kattoo jotain uutisia pitempää.
Itellä on toiminut hyvin ja puhelintakin välissä vaihdettu. Eikä vie akkuakaan älyttömästi.

Mulla on rahakuume. Mitäköhän voisin myydä, jos itseäni ja muita ihmisiä ei lasketa? No kissat toki, mutta siitä tulisi sanomista. Harmi kun olen jo myynyt kaiken turhan ja mies suuttuu, jos myyn sen tavaroita. Taidan silti konmarittaa kohta meidän kaapit.

Mikset ittees voi myydä? Eihän järvi soutamalla kulu. Loputon rahanlähde.

Sinne mennäkseen pitää osallistua 54378943e maksavaan peruskurssiin, myydä sielunsa ja tehdä vain runkkupenkkiä.

Mäkin vähän epäilen näin, mutta saa kuulemma treenata yksin ja tuntien välissä... Ehkäpä joku kansainvälinen osaan-kippileuat-ja-tykkään-soutaa -diplomi nyt uupuukin ja mut käännytetään ovelta, mutta katsotaan.

Mäkin vähän epäilen näin, mutta saa kuulemma treenata yksin ja tuntien välissä... Ehkäpä joku kansainvälinen osaan-kippileuat-ja-tykkään-soutaa -diplomi nyt uupuukin ja mut käännytetään ovelta, mutta katsotaan.
Varmaan ihan punttia voit mennä ehkä kolistelemaan mutta itse treeniin ei pitäisi päästä mukaan.

Mutta muistaako mies kaiken omistamansa tavaran..? Kai jotain harvoin käytettyä voisi melko huomaamatta myydä. Konmaritus on kivaa.

Haluaisitko että kerron sinulle enemmän tästä harrastuksesta? (nyt mielikuva päälle aivan kuin jehovat olisi oven takana)

45dea94dcf792b05e9ada629ce42fd48.webp

Mööh, yritän asentaa uutta kellokoneistoa seinäkelloon ja ei oikein nyt skulaa.

Back
Ylös Bottom