Jollain oli Jeesuksen vanha Taunus. En nyt tähän hätään muista kenellä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Milläs Hesus nyt katselee Tiedä ja Voita -juontajan tissivakoa? Joutuuko menemään Hoselle kylään?Täytyypä kotona joku pvä testata CC:a niin, että ottaa wlanin pois päältä.
Mulla on kyllä niin Hesuksen vanha telkkari mutta kai sitä silti voi kokeilla.
Latelan pojilla ainakin.Jollain oli Jeesuksen vanha Taunus. En nyt tähän hätään muista kenellä.
Pelkällä luurilla onnistuu. Ei tarvi edes areenaa välttämättä ladata puhelimeen vaan kuvan voi heittää selaimesta telkkariin.Varmista vielä, eli jaat nettiä luurilla samalla, kun luurin kautta pyörii esim yle areena ja jaat sen taas sille chromecastille. Eli mitään muuta laitetta ei ole käytössä, tablettia sun muuta läppäriä?
Näin sen muistan,että ois saanut pelaan.
Mutta ekstriimin huomautus sai kyllä miettiin asiaa, että tuota skenaarioo itsekkin muistan pohtineeni. Eli ei luuri voi yhdistää moneen paikkaan.
Ellei se kuvan peilaus tapahdu mobiilidatan yli. Kun wlanissa se ei voi peilata, jos se on valjastettu jo netin jakoon.
Edit, eikun joo. Jos jakaa netin chromecastille, eikö siihen voi ladata juuri esim sen yle areenan, eli voi itse chromecastillä käyttää näitä appeja. Eli pitäis vörkkiä. Kuvan peilaus esim luurista ei taida pelata.
No näin, eli homma pelaa.Pelkällä luurilla onnistuu. Ei tarvi edes areenaa välttämättä ladata puhelimeen vaan kuvan voi heittää selaimesta telkkariin.
Käy Jorgen tykönä.Milläs Hesus nyt katselee Tiedä ja Voita -juontajan tissivakoa? Joutuuko menemään Hoselle kylään?
Mulla oli Taunus, ostin sen rokkiralliin jossa romutin senTaunus oli ja on melko kusinen vehjes

Eiku se on feisbuukkirppis.Tori . fi on kyllä palvelu jota pitäs käyttää myyntimielessä vain äärimmäisessä hädässä.
Veikkaan että on erilaisissa mielenterveyteen liittyvissä laitoksissa ja niistä kärsivillä henkilöillä yksi suosikkikanavista?
Hyvin se pelittää. Pistää hinnan jolla tavara menee. Eri asia, jos haluaa nyhtää ne vikat roposet.Tori . fi on kyllä palvelu jota pitäs käyttää myyntimielessä vain äärimmäisessä hädässä.
Veikkaan että on erilaisissa mielenterveyteen liittyvissä laitoksissa ja niistä kärsivillä henkilöillä yksi suosikkikanavista?
Menee menee mutta tänäänkin yksi ukko sanoi että tulee tunnin päästä hakemaan tavaran, soitti sitten puolentoista tunnin päästä ja alkoi kyselemään sitäsuntätä uudelleen...Hyvin se pelittää. Pistää hinnan jolla tavara menee. Eri asia, jos haluaa nyhtää ne vikat roposet.
Ja jos joku tinkaa jo tekstiviestillä, niin en oo vastannut mitään. Ykskin äijä soitti siitä eteenpäin kolmepäivää, että vois tulla hakeen ja eipä tingannut enään hakiessa.
Huh, tuollaiseen en onneksi ole törmännyt.Menee menee mutta tänäänkin yksi ukko sanoi että tulee tunnin päästä hakemaan tavaran, soitti sitten puolentoista tunnin päästä ja alkoi kyselemään sitäsuntätä uudelleen...
Ääääää. Mä alan olla ihan tomaatti. Miten on mahdollista joka etelän reissu aina hommata aurinkorasvat liian pienellä kertoimella... Nyt tosin mun puolestukseks en ollut käynyt ihan näin lämpimässä hetkeen, ei voinut muistaa.
Nyt sitten odottelen hotlahuoneessa milloin aurinko laskee, ettei tarvis öljytä itteään tänään enää uudestaanHuomenna pukeudun burkhaan.