Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voisin itsekin hommata konsolin koneen kasaaminen maksaa niin saatanasti.

n. 600-700 € maksaa jos haluaa gtx 1080 näytönohjaimen.

Minä en ymmärtänyt ideaa jossain pelissä kukaan ei edes sotinut vaan rakentelivat.

Just. Joskus kattelin kun siskon nuorin poika pelas pleikkaa ni rakentelivat vittu jotain laatikoita. Kysyin että milloin peli alkaa ja tapetaan vastustajia. Ei kuulemma.

Silloin kun minä olin nuori niin peleissä tapettiin ja teurastettiin huolella. Moneen kertaan ajettiin munkki-ryhmän yli GTA:ssa ja poliisia karkuun. Falloutissa repes ihmiset kahtia kun oli sähkönyrkissä jerkkua.
Ihmekään että nykyajan nuoriso kasvaa kieroon.

Minä en ymmärtänyt ideaa jossain pelissä kukaan ei edes sotinut vaan rakentelivat.

Emmäkää tuon ideaa ymmärtäny, mutta kunhan ny räiskin siellä menemään ja yritin tappaa jonku.

E. Emmäkää esim. Minecraftia ymmärrä. Sivusta seurannu, kun lapsi sitä on pelannu ja on niin tylsä peli ku olla ja voi.

Minä en ymmärrä tietokoneella pelaamista ollenkaan, mutta olenkin vähän tymä

Mää pelaanki pleikkarilla.

Missä?
1533811914903525811439.webp

Kerran eräs tuttu valitti, kun oli ostanut motin puuta. Pinos ne nätisti ja aivan vajaa oli. Huijari koko myyjä, kun heitellyt vaan säkkiin.

Juuvittu.

Back
Ylös Bottom