Mä en tee vapaalla mitään. Siksi teen töitä niin paljon kuin pystyn.
Mä oon kaiken lisäksi pirun vapaa tekemään töitäni. Käytännössä valvon ja aikataulutan ite itteäni
Ei voi valittaa, mutta se töistä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olipas kökkö ilmaisu minulta. Eli tarkoitan, että en tee sillä vapaalla ajalla mitään. Toisin sanoen, en tarvitse sitä. Tylsistyn vaan kuoliaaksi.Sehän se idea niissä onkin, maanantait vielä pyhitän (työnteon jälkeen) ei oo pakko jos ei tahdo päiviksi. Pitäis siivota mut en tahdo.
Tämä on hullua! Onneksi kohta lämpeneesisätiloissani onely 23,3 lämmintä
jos ei pian lämpene, kytken sähköt pattereihin
Ota mies tai harrastus. Tai uusi lemmikki.Mä en tee vapaalla mitään. Siksi teen töitä niin paljon kuin pystyn.
Ota mies tai harrastus. Tai uusi lemmikki.
Työpaikan etuja...no töitä: on.
Eikö monet niitä tinderitä ota esmes. Saa valkata vielä ne karkeimmat päältäHarrastus on. Sitten kun on enemmän fyfyä niin harrastan lisää.
Mistä miehiä otetaan?
Lemmikki olisi kiva mutta en jaksa.
. Nimenomaan, hiihtokeli on toivomuslistallani korkealla.Syksy on vuoden parasta aikaa. Ja sitten tulee talvi, seuraavaksi paras aika vuodesta!
Emmää jaksa. Kotoa pitää tulla hakemaan.Eikö monet niitä tinderitä ota esmes. Saa valkata vielä ne karkeimmat päältä.
Elukka olis joo ihan kiva mutta en ota itsekseni moista. Sitoo muutenkin liikaa paikalleen kun ei niitä oikein voi yksin jättää ja oon paljon menossa.
Kotiisa on moni yksin kuollu...Emmää jaksa. Kotoa pitää tulla hakemaan.
Lemmikin voin ottaa jos joskus pääsen eläkkeelle. Jahka saan lapset kasvatettua kunnialla maailmalle niin en halua olla vastuussa muusta kuin itsestäni.