Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Suurin osa saleista avattu ja miehistövajaus. Teki mieli kyllä heittää 180 astetta kantapäillä heti kanslian kohdalla ja mennä takas nukkumaan. :LOL:

Vein perjantaina Zorennon kesägummien vaihtoon ja samalla piti kulmat säätää. Poijjat veti pultin poikki ja uuden pultin saa vaan ruåttista. Sain tilalle uuden CX5 matukan. Saa nyt koeajaa tätä viikon.

Saako nyt aloittaa iänikuisen (seuraavaan kesään asti) marmatuksen siitä kun paleltaa kylmyyden vuoksi, niin ja väsyttää.

Viimeksi muokattu:
Nyt, sumpin pihautus.
IMAG0755.webp

komiaa kun tulloo syssy

parasta syksyssä:

rytmikorjaamolla esiintyy heavy-musiikki-org.Estereitä, kevätkaudet heillä ovan nykyaikana todella kamalia

ennenvahaan(vanhoina hyvinäaikoina) sielä soi aina heavy: silloin sielä tulikin piipahdettua todella usein(pe&la)

Saako nyt aloittaa iänikuisen (seuraavaan kesään asti) marmatuksen siitä kun paleltaa kylmyyden vuoksi, niin ja väsyttää.

Ei. Aamulla oli aivan ihana sää kävellä shortseissa ja lyhythihaisessa töihin. Äsken oli jo aika kuuma tallustella sapuskalle.

Ei olla edes puolivälissä päivää ja nyt jo toivois että hommat ohi. Kunnon maanantaivitutus pinnassa.

mieti kun olet palvonut samaa työnantajaa +15v

#hehe
#ainayhtähyväjuttu

Minulla JOKA maanantai kun herätyskello soi, ajatus: olisi jo viikonloppu, että saisi nukkua

nyky-yhteiskunta EI! ole imisen parasta aikaa

Ei samaa työnantajaa, mutta samaa duunia +15v. Välillä tunne et vois tehä jotain muutakin, mutta ei tällä koulutuksella parempaan pääse. Oon kyl oikeesti tyytyväinen et on vakipaikka ja hommat nyt ainoastaan välillä henkisesti koittelee kun se on sitä samaa päivästä toiseen. Mutta liekö sellasta hommaa onkaan joka ei välillä nyppisi. Silti tulee painettua ylkät täyteen joka vuosi, kai tää sit on oikeesti kivaa. (n)

Ei olla edes puolivälissä päivää ja nyt jo toivois että hommat ohi. Kunnon maanantaivitutus pinnassa.

Itellä hyvien juhlien ja melko korkean humalatilan jälkeiselle alkuviikolle tyypillinen masennus päällä. Ihan kamalasti ei edes auta, että on vielä tämä viikko lomaa.

Kai se täytyis yrittää käydä reenaamassa, että edes vähän mieli paranee.

en tee ylimäärästä ku kikyt

vapaa-aikani on paljon arvokkaampaa kun työstä maksettava korvaus

Njoo, eipä tosta rikastu kuin verottaja. Olenkin alkanut tekemään ne ylkät vapaina, saa sitte olla pois hommista. Vanhemmiten (?) on alkanu arvostaa myös vapaata.

Minulla JOKA maanantai kun herätyskello soi, ajatus: olisi jo viikonloppu, että saisi nukkua

Minulla joka aamu kun herätyskello soi, ajatus: olisipa jo eläkkeellä, että voisi tänään(kin) keskittyä omiin hommiin. Vaan vielä saa vähän aikaa odotella, jollei satu kohdalle lottovoittoa ennen sitä.

nyky-yhteiskunta EI! ole imisen parasta aikaa

Veli todistaa väkevästi. Epäilen tosin, että menneet ja tulevat yhteiskunnat ovat olleet ja tulevat olemaan yhtä heikkoja esityksiä.

Ensimmäinen palkallinen uloste: check.

Samaa duunia 10v. Riittää mulle. Aina kun vinkunut muita hommia niin lyöty lisää palkkaa ettei vaihtais. Ja tittelin eteen tulee senioria ja prinsipalia ja mitälie.
Paitsi että, nyt syksyllä onneks vaihtuis hommat, pitäis soitella tulevalle pomolle että koska.

Back
Ylös Bottom