Olen ollut siinä käsityksessä että hän viettää juurikin sitä.Huoleton juoponelämä vois olla sun juttu![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen ollut siinä käsityksessä että hän viettää juurikin sitä.Huoleton juoponelämä vois olla sun juttu![]()
Ja kaikenlisäksi saa miettiä mitä kaikkea se muija siellä puuhaa.Muija lähtee festareille ja itse jään lapsen kanssa päiväksi / yöksi kotiin. Viimeiset lomapäivät meneekin sitten lapsenvahtina![]()
Mä odottelen tuomiota omastani, että onko toista tonnia vai toista sataa![]()
Ei vaan lähinnä kenen kanssa. Ja onko niitä useampia!Ja kaikenlisäksi saa miettiä mitä kaikkea se muija siellä puuhaa.
Kissat on kivoja! Kun just saatiin valittua hieno ja kallis tapetti, joka oli vieläpä aika työläs asentaa, niin kas, muutaman sadan euron raapimapuut ei ollut enää mitään ja nyt on tota tapettikuitua joka saatanan paikassa, paitti siellä seinällä. Mut kissat tykkää, kyllä on komeaa katsoa kun kissa kiipee seinää ja löytää ihan uusia tapoja ilmentää itseään kun on sattunut ruoka olemaan minuutin myöhässä, tai muuten ei ole saanut ansaittua huomiota.Meillä on kissa mm. Kääntänyt pääkytkimen pois päältä ja näin pilannut jääkaapin sekä pakastearkun sisällöt, sillon ei naurattanut, mutta nyt naurattaa. Yksi tuhosi mun chilit, sekä varmaan sata ruusupuskaa, mitä mies mulle osti, tykkäsi myös tyhjennellä keittiön kaappeja öisin. Lisäksi kusi eteisen laminaatin piloille. Koira pissasi matolle, matto pestiin, eikä tehnyt muita tuhoja
Mukissa.kahvi
Kahvilaan olis voinut poiketa pukemattaEiiiiih kahvi loppu! Kurkkaus ikkunasta kadun yli kahvilaan: suljettu! Joudun pukemaan ja kävelemään sata metriä ässälle!

Kahvia on mutta suodatinpussit ovat loppu, sätänä. Ei ole edes talouspaperiaEiiiiih kahvi loppu! Kurkkaus ikkunasta kadun yli kahvilaan: suljettu! Joudun pukemaan ja kävelemään sata metriä ässälle!
Ja kaikenlisäksi saa miettiä mitä kaikkea se muija siellä puuhaa.