Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyi saakeli ku väsyttää, töihin joutuu menemään. Kaksi viikkoa lomaan ja säätki viileni sopivasti, jesh.

Ensimmäinen yö ehkä kuukauteen että sai nukuttua suht normaalisti kuumuuden puolesta.

Toki herää migreeniin, koska muuten olisi liian helppoa.

Meillä on kissa mm. Kääntänyt pääkytkimen pois päältä ja näin pilannut jääkaapin sekä pakastearkun sisällöt, sillon ei naurattanut, mutta nyt naurattaa. Yksi tuhosi mun chilit, sekä varmaan sata ruusupuskaa, mitä mies mulle osti, tykkäsi myös tyhjennellä keittiön kaappeja öisin. Lisäksi kusi eteisen laminaatin piloille. Koira pissasi matolle, matto pestiin, eikä tehnyt muita tuhoja
Kissat on kivoja! Kun just saatiin valittua hieno ja kallis tapetti, joka oli vieläpä aika työläs asentaa, niin kas, muutaman sadan euron raapimapuut ei ollut enää mitään ja nyt on tota tapettikuitua joka saatanan paikassa, paitti siellä seinällä. Mut kissat tykkää, kyllä on komeaa katsoa kun kissa kiipee seinää ja löytää ihan uusia tapoja ilmentää itseään kun on sattunut ruoka olemaan minuutin myöhässä, tai muuten ei ole saanut ansaittua huomiota.
Oisin tehny rukkaset, mut kun helle ollu muutenkin...

Viimeksi muokattu:
Eiiiiih kahvi loppu! Kurkkaus ikkunasta kadun yli kahvilaan: suljettu! Joudun pukemaan ja kävelemään sata metriä ässälle!
Kahvilaan olis voinut poiketa pukematta :whistle:

Meillä ei ole kissa tuhonnut pahasti mitään, pari kukkaruukkua tiputtanut ja yksi sohvankulma ottanut vähän kynsistä osumaa ja kerran stressistä sairaana pissasi futonille. Nämä 13 vuoden aikana. Ihana pieni lössykkä :heart:

E. Meillä meni juuri viimeiset porot, kaksi pussia papuja on kaapissa joten seuraavat kahvit sitten jauhettava käsin :unsure:

Kahvi ei ole sittenkään loppu! Luojan kiitos! Muistin, että edellisellä kahvinostoreissulla nohevana olin ostanut kaksi pakettia tarjouksesta ja jemmannut toisen kaapin ylähyllylle! Nyt voin riisua uudestaan!

Voi kissat. Minä lueskelin jokunen viikko sitten kissojen loukutuksesta lain puitteissa. Sais pois kuleksimasta, jos ois riesaksi. Ei tosin ole, mutta jos olisi.

Ihmetyttää hiukan ajatus että kaikki naiset olisivat automaattisesti pettäjiä. Kait oon sitte vaan niin sinisilmänen etten halua uskoa asian olevan niin.

Kunhan tuumailen tässä, terassilla kahvitellessa.

Back
Ylös Bottom