Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Menen takuuseen että kohta pärisee :eek:
E. Ja nää toiset ehkä pörisee :cool:

Liitteet

• 091A687E-0E3A-4FE2-B3F0-583DDE0A2239.webp
    091A687E-0E3A-4FE2-B3F0-583DDE0A2239.webp
    76,1 KB · Katsottu: 223
Viimeksi muokattu:
Pitäisiköhän lähteä salille, kun mies erittäin painostavasti vihjaili että pitäisi. Meni sinne jo itse edeltä. Nyt on syyllinen olo, jos en mene.

Ostin muuten nettivalmennuksen kaltaisilleni lonkka- ja selkävammaisille. Odotan että olen merkittävästi vähemmän vammainen sen loputtua. Muuten olen pettynyt.

Painostava vihjailu on muuten taitolaji jos joku :X3:
E. Siitä ei sovi suuttua kuten puhtaasta painostuksesta mutta sitä ei myöskään sovi sivuuttaa kuten pelkän vihjailun voi...

Mopsukka varmaan unohti vain mainita, että ne shortsit pärisevät ja tööttäävät noin 200 desibelin arvosta ja kaivavat kuopan takapihalle ja täyttävät sen raakaöljyllä tms tarpeellisella tarvittaessa.

Kuulostaa siltä, että mopsukan kannattaisi käydä tapaamassa gastroenterologia.
Kirjoitusten perusteella suosittelen myös ortotopologin tapaamista. Valitettavasti vain dosentti Aapo Heikkilä on maannut Haapaveden hautausmaalla jo 25 vuotta.

Ostin muuten nettivalmennuksen kaltaisilleni lonkka- ja selkävammaisille.
Voisi olla kiinnostava juttu (selkävammainen \o). Juuri nyt en kuitenkaan osaa sanoa jaksanko käydä salilla useammin kuin kuusi kertaa vuodessa.
Jaa kuitenkin ajatuksia tuosta.

Oon käyny 23 kertaa kesäkuun alusta laskien :puntti::rock:
Mulla ei ole ollut yli vuoteen minkäänlaista motivaatiota. Aina välillä käynyt kokeilemassa mutta sittemmin huomannut, että liikun mieluimmin muilla tavoin.

Painoa lähtenyt aika reippaasti ja koska se ei päällepäin juurikaan näy, niin varmaan lihasmassasta pääosin.
Vaikka katabolia, usein esim. juokseminen tai muu ulkoilu on maistunut salia paremmin.

Tällä välin Intiassa
”Kahdeksaa miestä syytetään Pohjois-Intiassa hiljattain tapahtuneesta vakavasta eläinrääkkäyksestä. Miesten syytetään varastaneen raskaana olleen 7-vuotiaan vuohen aitastaan ja raiskanneen sen”

Minä luulen, että moni mies valitsisi mielummin sen tiukan 36:n.

täh
Varmasti, mutta onneksi monilta eikä keltään miehiltä nyt kysytty :sneaky:
E. Moni kypsempi nainen allekirjoittaa sen että iän myötä mukavuuden tavoittelu korostuu elämässä yhä enemmän #kahvitaukojutut

Tällä välin Intiassa
”Kahdeksaa miestä syytetään Pohjois-Intiassa hiljattain tapahtuneesta vakavasta eläinrääkkäyksestä. Miesten syytetään varastaneen raskaana olleen 7-vuotiaan vuohen aitastaan ja raiskanneen sen”
Pyydän tarkennusta.

Oliko siis vuohen omistaja 7v ja raskaana? Vai vuohi oli 7v ja raskaana?

Intiassa kun molemmat vaihtoehdot ovat mahdollisia.

Mulla ei ole ollut yli vuoteen minkäänlaista motivaatiota. Aina välillä käynyt kokeilemassa mutta sittemmin huomannut, että liikun mieluimmin muilla tavoin.

Painoa lähtenyt aika reippaasti ja koska se ei päällepäin juurikaan näy, niin varmaan lihasmassasta pääosin.
Vaikka katabolia, usein esim. juokseminen tai muu ulkoilu on maistunut salia paremmin.
Jep. Mun piti aloittaa juoksu, hankin kaikki uudet vermeet toukokuun puolivälissä. Kerran kävin 20min :rolleyes::nolo:

Back
Ylös Bottom