Millaisia liikkeitä porukka suosittelee, kun olkapää vihloo useemmissa rintaliikkeissä? Onko kokemuksia?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä toinen joka kaipaisi samaa tietoa. Ainoa mitä olen löytänyt niin kuulemma peck deck olisi sellainen joka ei olkapäätä isommin kuormita.
Oma taustani on sellainen että kun mittariin tuli 35 niin meni oikea olkapää, löytyi kalkkia supraspinatuksesta. Vuosi meni fyssarilla käydessä ja kalkin liukenemista odotellessa. Kivut oli pahimmillaan sellaisia singulariteettitasoisia, eli tajunnan taso hämärtyi. Ei puhettakaan että kädellä olisi treenattu muuta kuin fyssarin antamia kuminauhajumppia.
Nelikymppisenä meni vasen olkapää, ja kuvantamisesta löytyi iiiso kalkki taas supraspinatuksesta. Meni jo rutiinilla, vuoden taas otti.
Nyt on kondis parempi ja leukoja pystyy kiskomaan kivutta, joku 15 menee hyvänä päivänä. Olkapäät ei kipuile mutta sen verran on ehdollistumaa, että yhtään punnerrusta en ole uskaltanut yrittää vuosiin, niitä tehdessä nimittäin tuo vasen alkoi kipuilla.
Olen tässä nyt sitten miettinyt että mikähän olisi sellainen rintalihastreeni jota voisi tehdä turvallisesti, kun on ahtaat olkapäät ja lievästi sanottuna tendenssiä tendinoosiin? Menen aika toispuoleiseksi jos vaan noita leukoja kiskon. Että onko se nyt sitten salikortti hommattava ja hinkutettava peck deckiä siellä, vai onko jotain muuta mitä voisi koettaa? Käsipainoja on, kuminauhoja myös.
Millaisia liikkeitä porukka suosittelee, kun olkapää vihloo useemmissa rintaliikkeissä? Onko kokemuksia?

Mulla on kans ahtaat olkapäät. Mitään neuvoja en tosin osaa antaa varsinaiseen kysymykseen, jätin itse rinnan treenaamisen kokonaan pois ja aloin keskittymään erilaisiin pystypunnerruksiin mitä yläkerran työntäviin liikkeisiin tulee, koska niitä pystyn (kohtalaisen) kivuttomasti tekemään.Olen tässä nyt sitten miettinyt että mikähän olisi sellainen rintalihastreeni jota voisi tehdä turvallisesti, kun on ahtaat olkapäät ja lievästi sanottuna tendenssiä tendinoosiin? Menen aika toispuoleiseksi jos vaan noita leukoja kiskon.
Mulla on kans ahtaat olkapäät. Mitään neuvoja en tosin osaa antaa varsinaiseen kysymykseen, jätin itse rinnan treenaamisen kokonaan pois ja aloin keskittymään erilaisiin pystypunnerruksiin mitä yläkerran työntäviin liikkeisiin tulee, koska niitä pystyn (kohtalaisen) kivuttomasti tekemään.
Vuoden verran on mennyt jo ihan kivasti. Hartiarengasta kuntoutan ja voimistan tinkimättömästi.Eiköhän asiansa osaava fysioterapeutti noihin sun olkapäihin osaisi antaa sopivan kuntoutusohjelman? Paskalla mäihällä toi nykynen treeni vaan pahentaa ongelmaa ajan kanssa?