Saattaa löytyä ihan tästä ketjusta pari-kolme.Sen asentaminen vaatii täsmäkoulututetun gynen (saattaa löytyä vain yksityiseltä puolelta)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saattaa löytyä ihan tästä ketjusta pari-kolme.Sen asentaminen vaatii täsmäkoulututetun gynen (saattaa löytyä vain yksityiseltä puolelta)
Hyvinkin. Minähän en ole gynekologi, sentäs, mutta tietenkin vilkaisen.Saattaa löytyä ihan tästä ketjusta pari-kolme.

Tuukkonää tonne väsyrokkiin lainkaan nyt viikonloppuna?

2) Hyvinkin. Minähän en ole gynekologi, sentäs, mutta tietenkin vilkaisen..
Syömäpuikoilla?Haa, nappasin sisältä kaksi kärpästä enkä edes iskulla vaan ihan sorminäppäryydellä enkä edes liiskannut niitä vaan vein ulos koska olivat hienoja vihreitä
E. Ei saatana kolmaskin on![]()
Ihan kädelläSyömäpuikoilla?

NUORI! Älä hukkaa elämääsi. Bailaa! Nyt. Paskat opiskelusta ja työstä. Niihin ehtii sitten vanhempana.
Ei pysty ei kykene ei jaksa, mutta mää nyt oon vaan tämmönen. Keikoilla käynti toki ok, tänä vuonna on tullut nähtyä monta hyvää orkesteria livenä.
Nuoriso on pilalla.
NUORI! Älä hukkaa elämääsi. Bailaa! Nyt. Paskat opiskelusta ja työstä. Niihin ehtii sitten vanhempana.
Mulla oli tänään lapseton lomapäivä: toinen oli töissä ja toinen humputtelemassa.Saisipa lapsetonta lomaa nyt![]()
Puinen on talvella nautinnollinen. Miksei kesälläkin. Huoltoyhtiö tuskin hankkii puista. Puinen on parasKannattaakohan uutta kantta vessanpönttöön ruikuttaa isännöitsijältä vai huoltoyhtiöstä. Ei ole rikki mutta tosi vanha ja pinttynyt niin ettei puhdistu enää. Itse tilattuna noin 40 euroa jos eivät suostu.
Sun lapset eivät varmaan riehu, kimputa ja ole melkein koko ajan äänessä?Mulla oli tänään lapseton lomapäivä: toinen oli töissä ja toinen humputtelemassa.
Mutta mä en noin muuten sellaisella mitään tee kun elämä on ihan samanlaista oli lapset kotona tai ei.
Minäkiin oon vanha mutta aion jaksaa. Halvalla sain hankittua lipun ja siellä näkee kavereita ees kerran vuodessa.Maksavana asiakkaana en, mutta tulen norkoilemaan perjantaina aidalle kuullakseni Amorphisin ja Apulannan.
To olisi Henkassa kiinnostavat jatkobileet eli Stereo Terror Djs!!!
Mutta 1)2)
3) pe työpäivä.
Jos nuorena olisi tiennyt, kuinka vanhana ei enää jaksa, niin olisin bilettänyt ihan satasella.