Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mersut on manneille ja bemarit on keski-iän kriisistä kärsiville miehille.Miksi ajat aina Audilla? Mersu ja Bemari ovat paljon hienompia autoja eivätkä yhtään kalliimpia.
Ja sarkasmi on vaikeaa internetissä.Mersut on manneille ja bemarit on keski-iän kriisistä kärsiville miehille.
Oon käynyt 2 kertaa vasta Nordkapissa ja 5 kertaa Lofooteilla. Hammer nyt on siinä pikku kierroksen päässä kun menee Nordkappiin.Miksi käyt aina tuolla Hammerfestissa ja Nordkappissa?
Senjan saari ja Lofootit ovat paljon hienompia paikkoja; eivätkä yhtään kauempana.
Susta on jäänyt sellainen kuva, että jostain syystä tykkäilet yleensä kaikista typerimmistä viesteistä, etkä itse paljon postaile mitään. Nyt kun tuli vähäistä viestihistoriaasi katsottua, niin pelkkää paskaa yllättäen sielläkin ilman sisältöä. Killen pro-debyytin jälkeen olit vaivautunut postaamaan ”Aivan turha reissu.” Sitten menestyksekkään toisen kilpailun jälkeen et yllättäen kirjoittanut mitään.Miksi käyt aina tuolla Hammerfestissa ja Nordkappissa?
Senjan saari ja Lofootit ovat paljon hienompia paikkoja; eivätkä yhtään kauempana.
"hienot" autot on keski-iän kriisistä kärsiville miehille.
Korjasin."hienojen" autojen haukkuminen on köyhille ja oohooceehyrshyrsk-corolla-junteille
kelles ne audit on? sopii meinaan aika hyvin tuo jälkimmäinenMersut on manneille ja bemarit on keski-iän kriisistä kärsiville miehille.

mulla on 400e mitsubishi, hyvin pärjää :DMitä vitun väliä sillä on, että millä autolla kukakin ajaa. Suomessa autot on muutenkin niin perkeleen kalliita, että ihan hyvä vaan jos jollain menee niin hyvin, että on varaa ajaa uudella saksalaisella. Tulee kyllä todella juntti fiilis ihmisestä, joka alkaa toisen autoa haukkumaan.
mulla on 400e mitsubishi, hyvin pärjää :D
Vieläkö mikelle bcaa menee treenin aikana?
Mielipiteitä tästä kirjoituksesta https://www.haataja.eu/bcaan-kaytto/ ?
Lopetin lukemisen tähän ja edelleen aminohapot ovat proteiinia ja lasketaan makroihin. Näillä piiperöillä on aina hirvee tarve dumaa kaikkea mahdollisesti hyödyllistä, voisin kuvitella että myös suosittelee välttelemään treemaamista yleensä ja huutaa frekvenssi sitä ja tätä.Jos näkee salilla punttihirmun juovan väkevän pissan väristä litkua noin 2,5 litran vetoisesta ”juomapullosta”, on erittäin todennäköistä, että tässä juomasekoituksessa, tuttavallisemmin intrassa, on mukana BCAA:ta.
Lopetin lukemisen tähän ja edelleen aminohapot ovat proteiinia ja lasketaan makroihin. Näillä piiperöillä on aina hirvee tarve dumaa kaikkea mahdollisesti hyödyllistä, voisin kuvitella että myös suosittelee välttelemään treemaamista yleensä ja huutaa frekvenssi sitä ja tätä.
Näillä piiperöillä on aina hirvee tarve dumaa kaikkea mahdollisesti hyödyllistä, voisin kuvitella että myös suosittelee välttelemään treemaamista yleensä ja huutaa frekvenssi sitä ja tätä.