Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aamupaino 79.9 kg. Mistä vitusta 2,5 kg yhtäkkiä tuli? Normipaino pyörii 77,5 kg huitteilla.

Kävi myös niin, että työt, joiden piti loppua vuodenvaihteessa, jatkuu vielä ainakin kolme vuotta. Joko pääsis lomalta takas töihin?

Pitäiskö btw mopsukan ottaa avioero?

@Joxuz

Tommonen se ny on...

DSC_0492.webp

siinä on kuitenkin luistonesto päällä, kakkosasennos

en sitte tiiä paljoko se sallii suttua

jäsen heeseekellä on omankäden kokemusta tuollasista luisunestopyöristä, Minun mopossa sähköllä toimii, mm. ajovalot

Minulle sanottiin tänään lääkärissä ettei ole olemassa mitään herkkää CRP -testiä, että on vain yksi CRP-testi. Räpyttelin hetken enkä alkanut vänkäämään vastaan. Googletin kotona että onko tämäkin nyt sitä alkavaa Alzheimeria, että olen keskinyt jo labratestejäkin päästäni. No en muuten ollut.

Minulle sanottiin tänään lääkärissä ettei ole olemassa mitään herkkää CRP -testiä, että on vain yksi CRP-testi. Räpyttelin hetken enkä alkanut vänkäämään vastaan. Googletin kotona että onko tämäkin nyt sitä alkavaa Alzheimeria, että olen keskinyt jo labratestejäkin päästäni. No en muuten ollut.

Onhan niitä olemassa, mutta ei juuri kliinisessä käytössä. Testit on ne mitä paikallinen labra tarjoaa ja crptä on käytännössä joka paikassa tarjolla yksi.

Onko kellään kuuma?

Mihin salille irma menee?

Arvatkaa tuliko hiki +31 asteisella salilla jalkatreeniä tehdessä?

Onneksi kämpillä on vain 32 lämmintä.

Nih.

Ai saatana kun on kova! Jos Led Zeppelin uppoaa, niin kuunnelkaa. Jos ei, niin kuunnelkaa silti. @futhermucker vois ehkä tykätä? Ehkä.

No siis onhan tuo ihan jees mutta ihan täyttä Zepujen kopiointiahan tuo kyllä on. Muutaman biisin kuultuani en näe mitään omaa noilla. Paljon mieluummin kuuntelee vaikka Rival Sonsia jos haluaa vanhankuuloista hyvää musaa kuunnella.

Mulle tuli hiki kun otin aurinkoa. Myös lenkkeilystä ennen sitä tuli hiki. Ja kesto tihi sekä muut -hi:t messissä 24/7.

En silti valita.

Silmät näyttää aina vain sinisimmiltä kun kasvot ruskettuu :giggle:

Onhan niitä olemassa, mutta ei juuri kliinisessä käytössä. Testit on ne mitä paikallinen labra tarjoaa ja crptä on käytännössä joka paikassa tarjolla yksi.
No minä pönttöpää ajattelin, että hs-crp on jo valtavirtaistunut kun se löytyi mm. Cityterveyden perusterveystarkastuspaketista. Siksi kun lääkäri sanoi laittaneensa lähetteeseen crp:n, kysyin uteliaisuudesta että onko se herkkä vai tavallinen. Vissiin sitten tavallinen.

Muuten, jos pitää ennen verikoetta paastota 12 h, niin onko tällaisella helteelläkin oltava juomatta tuo aika, vaikka koko ajan valuu hikeä?

Onko kellään kuuma?

Mihin salille irma menee?

Arvatkaa tuliko hiki +31 asteisella salilla jalkatreeniä tehdessä?

Onneksi kämpillä on vain 32 lämmintä.

Nih.

On kuuma. Nyt olen saanut pysymään kämpän lämpötilan vaan +29,7 asteessa. Maxiumille menen, siellä ei oo mitään sopulijumppia tarjolla ja oli sopivan hintanen niin olen tyytyväinen. En tuu sua Fitille stalkkaamaan.

No siis onhan tuo ihan jees mutta ihan täyttä Zepujen kopiointiahan tuo kyllä on. Muutaman biisin kuultuani en näe mitään omaa noilla. Paljon mieluummin kuuntelee vaikka Rival Sonsia jos haluaa vanhankuuloista hyvää musaa kuunnella.

No älä nyt tyrmää! Vaikka oli aika hyvin kopioitu niin kyllä mä sanon, että ihanan tuoreelta silti kuulostaa. Nykyään tehdään niin paljon konemusiikkia ja räppiä, että ihana kuulla, kun nuoret pojat tekee vanhanmallista kitararokkia, vaikka kuinka olis lainattua. Ja hei, jos Robert Plant ei kauheesti dissaa niin en mäkään.

No älä nyt tyrmää! Vaikka oli aika hyvin kopioitu niin kyllä mä sanon, että ihanan tuoreelta silti kuulostaa. Nykyään tehdään niin paljon konemusiikkia ja räppiä, että ihana kuulla, kun nuoret pojat tekee vanhanmallista kitararokkia, vaikka kuinka olis lainattua. Ja hei, jos Robert Plant ei kauheesti dissaa niin en mäkään.
No en mä täysin tyrmää. Toivoisin vaan että toisivat jotain omaa kulmaa musiikkiinsa. Etenkin toi sun linkittämä biisi on ihan häpeilemätöntä zepin kopioimista vaikka miten itse olis kirjoitettu. Ei auta yhtään että laulaja kuulostaa Plantilta. Kyllä niitä rokkibändejä on nykyäänkin olemassa mutta pitää vähän kaivella enempi kun harvemmat missään listoilla keikkuvat. Onhan toki olemassa ne tuhannet Sabbathista innoituksensa saaneet myös mitä itsekkin tulee kuunneltua mutta edes jotkut koittaa tuoda jotain omaa siihen musiikkiinsa. Kuuntelen ehkä ton levyn kotona ajan kanssa ja annan sitten tuomion mutta tulee vaan äkkiseltään mieleen että miksi kuuntelisin tätä kun voin kuunnella sitä oikeatakin asiaa edelleen. Minusta on eri asia ottaa vaikutteita jostain kuin kopioida jonkun toisen saundi täysin. No oonkin vanha vihainen setä kai sitten :rolleyes:.

No en mä täysin tyrmää. Toivoisin vaan että toisivat jotain omaa kulmaa musiikkiinsa. Etenkin toi sun linkittämä biisi on ihan häpeilemätöntä zepin kopioimista vaikka miten itse olis kirjoitettu. Ei auta yhtään että laulaja kuulostaa Plantilta. Kyllä niitä rokkibändejä on nykyäänkin olemassa mutta pitää vähän kaivella enempi kun harvemmat missään listoilla keikkuvat. Onhan toki olemassa ne tuhannet Sabbathista innoituksensa saaneet myös mitä itsekkin tulee kuunneltua mutta edes jotkut koittaa tuoda jotain omaa siihen musiikkiinsa. Kuuntelen ehkä ton levyn kotona ajan kanssa ja annan sitten tuomion mutta tulee vaan äkkiseltään mieleen että miksi kuuntelisin tätä kun voin kuunnella sitä oikeatakin asiaa edelleen. Minusta on eri asia ottaa vaikutteita jostain kuin kopioida jonkun toisen saundi täysin. No oonkin vanha vihainen setä kai sitten :rolleyes:.

No mä luulen, että se oma kulma sieltä löytyy ajan kanssa. On kuitenki kyse 22-19 -vuotiaista pojista niin musta on aika hienoo, että niillä on jo nyt tommonen soundi! Ja vaikka nyt on aikalailla zeppelinin kopioimista niin se on tehty tyylillä eikä oo mikään halpakopio, koska sitähän se vois olla.
Joo on niitä rokkibändejä, mutta mä oon niin laiska kaivelemaan mistään uusia bändejä nykyään. Ennen niitä tuli etittyä ja kuunneltua paljon, mutta ei enää. Mä oon vähä vanha ja väsyny täti siltä osin.:LOL:

No mä luulen, että se oma kulma sieltä löytyy ajan kanssa. On kuitenki kyse 22-19 -vuotiaista pojista niin musta on aika hienoo, että niillä on jo nyt tommonen soundi! Ja vaikka nyt on aikalailla zeppelinin kopioimista niin se on tehty tyylillä eikä oo mikään halpakopio, koska sitähän se vois olla.
Joo on niitä rokkibändejä, mutta mä oon niin laiska kaivelemaan mistään uusia bändejä nykyään. Ennen niitä tuli etittyä ja kuunneltua paljon, mutta ei enää. Mä oon vähä vanha ja väsyny täti siltä osin.:LOL:
No kuuntele nyt vaikka sitä Rival Sonsia jollet ole kuunnellut. Ei ole tämmöinen hiilipaperikopiobändi. Mut joo, katsotaan nyt mihin tämä kehittyy ajan kanssa jos kassassa pysyvät.

Iältäsi olet kyllä silti aika nuori edelleen vaikka miten tätityttäisi. Jännä miten kolmekymppisillä jotain ihme tätijuttuja nykyään :rolleyes:.

Back
Ylös Bottom