Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mietin jos laittas jääkaapin ulos ja porais siihen pari 150mm reikää ylös ja alas, letkut tuuletusikkunasta sisään jossa myös samalla tavalla reiät ja pieni puhallin jossain välissä niin mitä muuta tapahtus kun sähkömittari sekois?
T:P.Peloton

Tee kämppääs läpiveto illalla ikkunat auki ja tuuletin laulamaan sit jos pistäis parit kylmäkallet tuulettimeen tuomaan kylmää ilmaa? Eikös autossakin toimi kikka että ikkunat auki ja ilmastointi päälle kierrättää ilmaa?

37206078_10103188956793818_8383631112156479488_n.jpg

Eijjole :cautious:
(Vaikken ole edes tehnyt vielä muuta kuin avannut koneen ja juonut kahvia. Paljon.)

Ei täälläkään mitään hirveetä ryysistä onneks oo, asiakkaat peruu näppärästi helteiden takia ja saa rauhassa koomastella :cool:
Menisitte oikeisiin töihin lusmut.

Terveisin,

Tuijottanut 2 tuntia EKG- käyrää joka piirtää kikulia.

Mietin jos laittas jääkaapin ulos ja porais siihen pari 150mm reikää ylös ja alas, letkut tuuletusikkunasta sisään jossa myös samalla tavalla reiät ja pieni puhallin jossain välissä niin mitä muuta tapahtus kun sähkömittari sekois?
T:P.Peloton
Ootko jo kokeillu sitä purkaamolta noudettua kuorma-auton jäähdytintä johon puhallin ja kylmävesikierto keittiön hanasta?

@Lilli Pii ainaki täällä humanistikaupungissa Kånken on yleisesti hyväksytty läppärinkuljetusväline. Mun Air menee tosin ihan mustaan nahkaiseen Hilfigeriinkin, jos pitää olla oikeesti aikuisen näköinen ja tärkeä :LOL:

Minkälaisissa laukuissa etenkin naisihmiset kuljettaa läppäreitään? Ostin pienen, 12,5" (käytetyn yritys-)läppärin ja jossain sen pitäis mukana kulkea. Samaan aikaan kaikki mun laukut tekee itsemurhaa jostain kulmasta purkautumalla.

Mieli tekis Marimekon Eppu -reppua, mutta 180 e hinta ei oikein houkuta. Onks kånken vähän teini? Jaksaisko opiskelukamat kuljettaa olkalaukussa? Edellisessä koulussa menin yleensä tenttiinkin ilman kynää, mutta nyt ajattelin olla aikuisempi.

Kyllä mulla ainaki on Kånken. Kestää hyvin eikä se ainakaa mun aika ahkerassa käytössä oo kuuden vuoden aikana menny oikein miksikään. Suosittelen.

Back
Ylös Bottom