seuccaan
ristus
Hihihihi.. arvasin, että joku tuohon tarttuu. Teki mieli vielä laittaa, että vokotti on mun poiccis.
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
seuccaan
ristus
Mulla on vain sellainen mielikuva että olisi lähinnä naisten karkkikauppa seNyt on kysymyksenasettelu aika suurpiirteinen. Kai se mieskin saa?tahdotko avata tarkemmin mitä tarkoitat?

Mulla on vain sellainen mielikuva että olisi lähinnä naisten karkkikauppa se![]()
Ei kai se varmarihousumies vaan herrantähren laittanu viestiä jossa kysyi "Alax oleen?"Hihihihi.. arvasin, että joku tuohon tarttuu. Teki mieli vielä laittaa, että vokotti on mun poiccis.
Ei kai se varmarihousumies vaan herrantähren laittanu viestiä jossa kysyi "Alax oleen?"
Ei. Kuulemma laittoi lapun a-alueella pöydän yli.Ei kai se varmarihousumies vaan herrantähren laittanu viestiä jossa kysyi "Alax oleen?"
Ja kevyt nyökkäys päälle.Ei. Kuulemma laittoi lapun a-alueella pöydän yli.
#ala-aste
#kaurismäki
Mulla on vain sellainen mielikuva että olisi lähinnä naisten karkkikauppa se![]()
Ei. Kuulemma laittoi lapun a-alueella pöydän yli.
#ala-aste
#kaurismäki
Ja kevyt nyökkäys päälle.
Hihihihih.Te ootte ihan tyhmiä.
Kauan joudut odottaan.Ny sit vaan ootellaan, että Kolumbia menee jatkoon.
Voi olla, mutta kuulin samaa Uruguayn ja Venäjän kohdallaKauan joudut odottaan.
Eihän tää olis ikuselta alisuorittajalta ees kovin odottamatonta, eikä lähellekään isoin ylläri tähän mennessä.Minä toivon, että mestaruus jää Eurooppaan.Kauan joudut odottaan.