Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Irma on laittanut napatanssiksi, niin liikkuuhan se.

Kai siinä arvessa se ompelijan kädenjälkikin jotenkin näkyy. Oishan se nyt kumma, jos voit ommella miten vaan ja aina on siisti sauma.

Irma on laittanut napatanssiksi, niin liikkuuhan se.

Kai siinä arvessa se ompelijan kädenjälkikin jotenkin näkyy. Oishan se nyt kumma, jos voit ommella miten vaan ja aina on siisti sauma.

No johan ny toki! Mun ei tarvitte ees kauheesti liikkua nykyään ku tuo maha löllyy itekseen.

Ei vaan, muiden arpia ku on kuvista nähny niin ne on nätisti vaalentunu olemattomiksi ja mun omat on punasia ja hyvin näkyviä. Ei se ny sinänsä haittaa yhtään, mutta vähä oon kuitenki kateellinen.:LOL:

rauhoittukaa pyhän viettoon ja mietiskelkää elmän suurta kysymystä

kuka on kotimaamme luotettavin Mies Matti Röngän eläköidyttyä

No johan ny toki! Mun ei tarvitte ees kauheesti liikkua nykyään ku tuo maha löllyy itekseen.

Ei vaan, muiden arpia ku on kuvista nähny niin ne on nätisti vaalentunu olemattomiksi ja mun omat on punasia ja hyvin näkyviä. Ei se ny sinänsä haittaa yhtään, mutta vähä oon kuitenki kateellinen.:LOL:
No mutta, nyt vaan mahaa vatkaan siis. Arvet on vaan jälkiä elämästä.

Kai ne joskus vaalenee, vai onko olemassa muunkin värisiä arpia kun vaaleita? Oon luullut että ne vaalenee aina lopulta.

Miten helvetin painavalta voi 50kg kyykky tuntua kun pitkästä aikaa yrittää :eek: Onnetonta, onneksi sentään voi laulaa vähän Amorphiksen tahdissa tässä :sick:
E. Enkä enää käytä pehmustetta muuten :puntti:

No mutta, nyt vaan mahaa vatkaan siis. Arvet on vaan jälkiä elämästä.

Kai ne joskus vaalenee, vai onko olemassa muunkin värisiä arpia kun vaaleita? Oon luullut että ne vaalenee aina lopulta.

Ny ei vatkata vielä mitää ku tuntuu siltä, että jotain kairattais tuonne alakertaan. Tähän tyyliin:

8657B901-66C6-445F-84A4-F33F21DF6B2E.webp

Mä lääkäriltä siitä vaalenemisesta kysyin ja meinas, että jää tommoseksi punertavaksi. Jos en nyt ihan väärin muista. Alempana oleva voiko vaaleta, mutta tuo ylempänä oleva ei varmaankaa. Noista pikkuarvista en oo ihan varma... ne on vähä vaalentunu, mutta punertaa vielä jonkiverran.

Minua ei ole paljoa leikeilty, mutta pikkutikkauksista on aina jäänyt keloidimuodostelma. Eli jos isompaan leikkuriin joutuu, niin mielenkiintoista jälkeä luvassa.

Enää noin 7 katkennutta luuta listalla.

Minkälaisia arjensankareita on kesäaikaan korjattavina? Talvi ja liukkaat kelit tuottavat tietysti liukastumisia ja niiden seurauksia. Ja mummelit varmaan aamutossuissaan kompastelevat matonkulmiin tasaisesti ympäri vuoden.

Huvittava näky päivystyksessä, kun odotustilassa istui kolme setää suuret veriset tupot vasemman käden sormissa. Epäilen liiallista intoutumista polttopuiden pienimisessä. Paha epidemia.

Minkälaisia arjensankareita on kesäaikaan korjattavina? Talvi ja liukkaat kelit tuottavat tietysti liukastumisia ja niiden seurauksia. Ja mummelit varmaan aamutossuissaan kompastelevat matonkulmiin tasaisesti ympäri vuoden.

Kaikensorttia näkyy, yliedustettuina esmes moottoriajoneuvoihin liittyvät vammat.

Alkaa aavistuksen verran ketuttamaan. Torstai ~2300 - perjantai 1800 antaumuksellista oksentamista ja paskomista. lopputunnit ei enää jaksanut yrittää mittään, makasin vessanlattialla ja annoin tulla vain, suihkulla pahimmat pois.

Vuorokausirytmi keikahtanut jotenkin ihan perseelleen ja nukkuminen ihan miten sattuu. Eilen pystyi syömään ja Tuskassakin tuli kuunneltua parhaat päältä. Nyt taas pakkiin kertyy ihan hemmetisti ilmaa ja ahdistaa.

^ Aavistuksen verran rajumpi rakastaja.

Tämän päivän Tuska-tarjonta on sitä luokkaa, että mietin kotiin jäämista muutenkin kun formulat ja futis.

Onpa jotenkin levollinen olo, jaksanut tehdä muutakin kuin maata koko päivän sängyssä pelaten puhelimella. Päikkärit toki otin kuunnellen klassista. Klassinen toimii aina kun haluaa nollata ajatukset ja ottaa rennosti.

Nyt makaronilaatikkoa ja viettämään sosiaalista elämää etänä, eli koneelle pelaamaan.

voittajalla ei väliä, kunhan ramos ei enää pelaisi

Back
Ylös Bottom