WOMENS PHYSIQUE PRO Alyssa Kiessling

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kvlt
  • Aloitettu Aloitettu

kvlt

VIP
Jotkut tykkää, jotkut ei. Mä kuulun ehdottomasti jälkimmäisiin.
Eihän siinä, kovaa työtä on tehnyt kroppansa eteen ja menestystä luulis tulevan omalla sarallaan, mutta kyllä mulla suupielet väänty lievään irvistykseen, kun kuvat näin. Vähän sairaannäköistä, varsinkin tuo keskikroppa näyttää, että miten tuonne edes sisuskalut sopii?
Oon kai niin yksinkertainen, että ennemmin kattelen vaikka niitä bikini-fitness, perseen pyörittelijöitä, jos on siis pakko valita, nekin näyttää enemmän naisilta. Vielä ennemmin katson naista, joka on ihan normaali ja löytyy kiinniotettavaakin, selittänee mielipiteeni :)

Kerroin siinä samalla mielipiteeni myös ketjun aiheesta. (y)
Ps. Jos oisin kirjoittanut pelkän mielipiteen Alyssasta, niin sitten joku olisi tullut luultavasti vaatimaan perusteluja :ROFLMAO: Tai kommenttini olisi kuulostanut pelkältä lyttäämiseltä, mitä en halunnut ja halusin selventää asian em. tavalla.
No tää on perusfoorumia taas, jonkun koloon menee jotakin. Minä sanon mielipiteeni jatkossakin, oli se mieleen tai ei, ja saatan perustellakin vielä, oli sekin mieleen tai ei.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ja sinun piti tulla kertomaan tämä tähän ketjuun, koska?
Koska eikö täällä sanota tai ainakin pitäisi saada sanoa oma mielipide? Ilman, että aikuiset miehet ottaa nokkiinsa kuin teini-ikäiset neidit :woot: Varmaan Alyssakin loukkaantuisi minun viestistä vähemmän kuin te alfaurokset.
Ps. Ylläpito saa poistaa ihan mielellään minun viestit tästä ketjusta, mä en jaksa täällä aikuisten ihmisten kanssa tapella jonninjoutavista.

Tuskin kukaan on loukkaantunut.
Itse en vaan muista kuulleeni että kehonrakentajan kapeaa vyötäröä olisi arvioitu negatiivisesti.
Vaikka en kyllä ymmärrä kuinka sentin rasvakerros tekee sisäelimille lisätilaa...

Tuskin kukaan on loukkaantunut.
Itse en vaan muista kuulleeni että kehonrakentajan kapeaa vyötäröä olisi arvioitu negatiivisesti.
Vaikka en kyllä ymmärrä kuinka sentin rasvakerros tekee sisäelimille lisätilaa...
Minusta tuo vyötärö näyttää vaan liian anorektiselta.
Huomasiko kukaan ekassa viestissä tätä lausetta? "Eihän siinä, kovaa työtä on tehnyt kroppansa eteen ja menestystä luulis tulevan omalla sarallaan." Kaikki keskittyy negan etsimiseen...

Mahtava fysiikka ja nainen. Todellaki jotain old schoolia. Viimeksi yhtä paljon noista WP-kisaajista säväyttänyt DLB jota se skabaaminen ei tunnu oikein nappaavan enää.

Ja sinun piti tulla kertomaan tämä tähän ketjuun, koska?

Mikä sua hiertää, onko koivuklapi perseessä vai mistä kiikastaa?

Anna ihmisten analysoida fysiikoita ja kertoa omia mielipiteitä niistä, oli ne sitten positiivisia tai negatiivisia, se aiheuttaa keskustelua yleensä mikä ei tee pahaa tällekkään palstalle.

Ei varmaan kannata jatkossa avaa näitä aiheita jos niihin ei saa mitään negatiivista kommentoida.

Varsin harvan miehen kauneusihanne naisessa lienee kisakuntoinen kehonrakentaja tai physique kilpailija, mutta ei sitä tarvitse näiden kaikkien kilpailijoiden ketjuihin tulla toitottamaan. Noissa lajeissa kun ei ole kyse mainstream kauneusihanteeseen pyrkimisestä.

Ei nuo ole minunkaan kauneusihanteen mukaisia, mutta miksi tulisin kirjoittelemaan "näyttää hirveältä, tykkään 25 % rasvoissa olevista naisista". Se ei kiinnosta ketään paskaakaan ja on asiaankuulumatonta.

Varsin harvan miehen kauneusihanne naisessa lienee kisakuntoinen kehonrakentaja tai physique kilpailija, mutta ei sitä tarvitse näiden kaikkien kilpailijoiden ketjuihin tulla toitottamaan. Noissa lajeissa kun ei ole kyse mainstream kauneusihanteeseen pyrkimisestä.

Ei nuo ole minunkaan kauneusihanteen mukaisia, mutta miksi tulisin kirjoittelemaan "näyttää hirveältä, tykkään 25 % rasvoissa olevista naisista". Se ei kiinnosta ketään paskaakaan ja on asiaankuulumatonta.
Mulle on ihan sama kiinnostaako sinua tai ketään muutakaan, mutta tämä on silti foorumi johon tietääkseni kirjoitellaan mielipiteitä suuntaan ja toiseen, ilmeisesti vain perseennuoleminen tai hiljaa oleminen on sallittua. Kommenttini, josta tämä paskamyrsky alkoi, oli osittain asiaan liittyvää, jos osaa lukea ja loput offtopikkia, myönnän sen, mutta no big deal!
Ihme nillittäjiä suurinosa täällä, ottakaa tosiaan se koivunhalko perseestä, relatkaa vähän ja suuta hevosenkengälle :cool: Ei oo niin vakavaa ja jos tuntuu, että on niin otan osaa.
Ps. Mutta jatketaan tai siis jatkakaa nyt ihan Alyssasta vaan, ei ollut tarkoitus tulla pilaamaan ketjua mielipidekirjoituksellani.

Back
Ylös Bottom