Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tai ku miehet ja naiset poseeraa pelkissä kalsareissa lavalla, tai no on naisilla yläosa.

Itse olen niin laiska että en edes urheilua jaksa seurata.

Hei, juhannus on ohi enkä ole ainakaan vielä hukkunut. Vielä paluuliikenne saattaa yllättää kun kotonani yritän päästä jääkaapilta sohvalle! Mutta olen varovainen, ostan ehkä kypärän!

Se olis rilli taas tulilla ja suorastaan huutaa kasleria.
Jostain syystä tänä kesänä jäänyt grillihommat vähiin, yhtenä vuonna tuli tehtyä siinä lasagnesta lähtien kaikki uuniruuat, tähän tosin syynä että sisältä sippas uuni ja minä ripeänä miehenä sain sen 4kk päästä vaihdettua :) Oikeasti syy oli silloin kuuma kesä ja ei edes tehnyt mieli laittaa sisällä uunissa mitään.

Meillä ei oo uunia käytelty about huhtikuun jälkeen, hella on tainnut saada pari munakasta valmistaakseen. Uudet perunatkin on paljon parempia foliossa (tai ilman) grillattuna kuin kattilassa vettyneinä. Ja grillaamisella tarkoitan tässä(kin) yhteydessä kiinteää polttoainetta (hiili, briketti,puu) käyttävää laitosta :).

Voi hellanlettas.

Himos Juhannus Sannin keikalla ilkeät järjestyksenvalvojat ovat tylysti estäneet porukkaa tunkeutumasta liiallisin määrin keikkaa katsomaan. Joukossa on nähty itkeviä ihmisiä ja jopa polvensa verille saanut henkilö. Muutama urhoollinen taistelija on sentään onnistunut sujahtamaan linjan läpi ja nauttinee nyt suurta kunnioitusta vertaistensa piirissä.

On se vaan niin väärin, kun maksanutta yleisöä ei vapaasti päästetä mielin määrin tallautumaan hengiltä.

Ei oo hevi keikoilla tuollaisia ongelmia, en ainakaan vähäisten käyntien perusteella ole huomannut. Pittaaamisessa kaatuneetkin nostetaan pystyyn.

Kävin aamulenkillä, meinasin tulla taas kotiin hissillä, päätin sitten mennä portaita. Hissillä olisin ollut nopeammin ylhäällä. :whistle: Otin ns kisan kuka eka ylhäällä.

Voisi vetää pari päivää ihan suosiolla pinaattikeittoa. Heti kunhan juhannuksesta yli jääneet lihat on syöty.

Ensin ei löytynyt pultteihin sopivia muttereita, sitten ei löytynyt muttereihin sopivia pultteja.

Oli parempi lopettaa tältä päivältä kun ei näköjään taas mee kohtuuella.

isänmaamme parhaassa kebab-ravintolassa: syömässäkäymässä

1AF733F2-26E5-4E2F-8CBF-01C790175F8C.webp

Back
Ylös Bottom