BB Ari Godzilla Kokkonen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Ja joka jätkällä on nykyään lippalakki päässä. Jopa kuuskymppisillä papparaisilla on joku akuankkalippis tai kattokassispropelli päässä pörisemässä. Miksi saatana?

hiuskato.....

-So its goes - (Those three famous words from Slaughterhouse-Five, by Kurt Vonnegut)

Tämän takia jäänyt gaspit ostamatta. Muuten tykkäisin, mutta logo niin helvetin ruma puolen metrin kirjaimilla. En haluaisi mainostaa koko maailmalle jotain salikulttuuria.

Mutta oishan se järeetä kun Saatanalla olis Gaspit päällä. Saisit sinäkin vaihtelua tähän entiseen asuus kun kaappaat köyhien lapsia takapihoilta, ärjyt homoille ja käyt Sipilän ja Orpon kanssa kalassa ja portoissa.

satan.jpg

Ainakin mulla tuli monesta vastaan se, että ei ole vaihtoehtoja juurikaan. Kun ei mahdu kauheen moneen merkkiin ja pääsääntöisesti niissä merkeissä sitte oli kissan kokoisella ne tuotemerkit ja glitteriä ja 24 taskua housuissakin. Koita siinä sitten keski-ikäistyä arvokkaasti.
Miksi ei voi sit vain pukeutua tyylikkäästi pieruverkkareihin, wife beateriin ja vyölaukkuun?

Vaatemerkkien logoissa näkee usein kahdenlaista tyyliä. Joko hyvin pieni huomaamaton logo tai sitten tolkuttoman iso. Esim. Ralph Laurenin isolla hevospoolo-logolla varustettuja työnnetään itäblokin maihin, jossa ihmiset kokevat tärkeäksi näyttää muille mitä pitävät päällään. Pientä logoa suositaan sitten maissa/ihmisillä, jotka eivät hae vaatteillaan hyväksyntää muilta sosiaaliselle statukselleen. Body-vaatteissa näkee jostain syystä enimmäkseen tuota isoa näkyvää logoa.
Mun mielestä vaatteiden, joissa on hirveen iso logo, pitäs olla halvempia kuin logottomat vaatteet. Nykyään tuntuu, että mitä isompi GASP tai LEVIS tai mitälie siinä paidassa lukee, sitä kalliimpi se on. Eikö esim. urheilijatkin saa vaatemerkeiltä rahaa siitä, että pukeutuvat ja mainostavat tiettyä vaatemerkkiä.(n)

Mun mielestä vaatteiden, joissa on hirveen iso logo, pitäs olla halvempia kuin logottomat vaatteet. Nykyään tuntuu, että mitä isompi GASP tai LEVIS tai mitälie siinä paidassa lukee, sitä kalliimpi se on. Eikö esim. urheilijatkin saa vaatemerkeiltä rahaa siitä, että pukeutuvat ja mainostavat tiettyä vaatemerkkiä.(n)
Perinteisesti muotimerkeillä on ymmärääkseni ollut sellainen ajatus, että isot logot törkätään casuaaleihin, halvemmalla materiaalilla tehtyihin bulkkivaatteisiin, jolla saadaan rahoitusta laadukkaamman materiaalin ja paremman designin vaatteisiin, joissa käyttäjän ei tarvitse kulkea mainostauluna. Tuo aiemmin mainittu Ralph Laurenin iso logo painettiin alunperin vain Wimbledonin pallopoikien ja henkilökunnan paitoihin maksimaalisen mainostilan saamiseksi. Firma yllättyi myöhemmin huomattuaan, että näille isologoisille paidoille onkin aidosti kysyntää,

Mulla on kaljua ja käytän lippistä kesäaikaan sen takia, jotta ei päänahka kärähdä. Jos olen lyhyen aikaa ulkosalla lippis, niin silloin ei tarvitse lippistä. Eikä tarvitse laisinkaan näillä keleillä, mitä juuri nyt on. Talvella käytän pipoa kun on tarvetta suojata lämmöltä. Mulle on aivan sama, onko henkilö 0,0001-100+ vuotias, kaljua/kalju tai ei, jos käyttää lippistä. :)

Ja joka jätkällä on nykyään lippalakki päässä. Jopa kuuskymppisillä papparaisilla on joku akuankkalippis tai kattokassispropelli päässä pörisemässä. Miksi saatana?

Mannerheim käytti lippistä vielä yli seitsemänkymppisenä.

finnish-soldier-and-statesman-baron-carl-gustaf-emil-mannerheim-with-picture-id107901118

Ehkä se lipalla varustettu päähine on vain käytännöllinen ulkona...

Marski oli niin eto peli, että kuolikin Sveitsissä, Lausannessa eikä missään Nummelassa tai Askolassa. Mutta jos Marski eläis nyt, olisiko noin eto peli voimanostaja vai bodimiehiä? Crossfittari ei liene nyt kuitenkaan...

Mulla on kaljua ja käytän lippistä kesäaikaan sen takia, jotta ei päänahka kärähdä. Jos olen lyhyen aikaa ulkosalla lippis, niin silloin ei tarvitse lippistä. Eikä tarvitse laisinkaan näillä keleillä, mitä juuri nyt on. Talvella käytän pipoa kun on tarvetta suojata lämmöltä. Mulle on aivan sama, onko henkilö 0,0001-100+ vuotias, kaljua/kalju tai ei, jos käyttää lippistä. :)

Juuri näin, se lippis on itse asiassa tosi tärkee, jos aloittelevana kaljuuntujana ei tätä tajua, saa sellaisen moneen kertaan karrelle palaneen maksaläiskä kaljun sitten edistyneenpänä kaljupäänä. Se se vasta ikävän näkönen on. Ja ihosyöpäriskikin kasvaa.

Ihan vaan kateellisena kyselen,että missäpäin maailmaa sä vietät talvesi kun on tarvetta suojautua lämmöltä ,pipolla?

Back
Ylös Bottom