Hyvä, syytön mies vankilassa.Aarniokin päässy vapaalle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä, syytön mies vankilassa.Aarniokin päässy vapaalle.
Onhan ne todisteet melko hataria.Hyvä, syytön mies vankilassa.
Onko?Onhan ne todisteet melko hataria.
Mistä muuten sanonta tehdä poikaa? Aikoinaan poikalapsi ollut toivotumpi vai täh?
Ainaki minusta. Ihmisen vankilaan laitto ei pitäisi tapahtua oletusten perusteella.Onko?
Kyllä raharikkaan perse kestää yhdet kisat kerran neljään vuoteen.
Mutta varmuudella en tietenkään voi mitään sanoa, koska ei ole kokemusta.
Alat laittaan säästöön, niin eiköhän sekin korttia siitä aukene, että voi pohtia montako vuotta säästöt kestäis aasiassa pötköttelyä.
Itseasiassa mulla ehti hetken olla haaveena rakentaa traktorin perässä vedettävä kärry/koti ja raijata se johki pienelle mettäläntille, mutta luovuin ideasta kun naisväki astui aikoinaan kuvioihin.
No ei raharikkaan perse vaan sun perse. Jos joku raharikas ottais jonkun muijan kotiin norkoilemaan niin pitäis vähäintään olla perse ammollaan aina kun tekee mieli. Ja tekeehän sitä.
Haista vittu .Se lanseeraus olisi ehkä enemmänkin karu-keskiviikko.
Ei järvikään soutamisesta kulu.
Voit sitten välillä laittaa mulle hoitoon. Kun käyt tyttöystävällä.Hei kuntit! Ei olekkaan Stö:heli mikään menetetty peli
Otan vielä ittelleni morsmaikuksi. Paalua on kyllä.
Jaa niinku twerkkaus tiistai?Pyllytiistai lanseerattiin uutena tuotteena vasta viikko sitten, joten vielä ei tiedetä ottaako homma tuulta.
Mutta se jää nähtäväksi.
![]()
Voit sitten välillä laittaa mulle hoitoon. Kun käyt tyttöystävällä.