Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei mokke, vaan:
Tämä on se, mitä finnlady ja helistö hokevat sisällään, kun katsovat MIESten peliä.

Meitä ihmisiä sitoo paikoilleen aivan liian moni asia, työ, lainat, ihmiset, ylipäätään rutiini ja koko elämä haaveillaan lähtemisestä, mutta ei lähdetä. Minä olen esimerkki niistä henkilöistä :unsure:
Mutta jos kaiken myis, niin ei sitois mikään. Sillä oonkin päättänyt, että jos joskus jako yllättää, niin se on kaikki sileeks muutamassa kuukaudessa ja reppu selkään. Muuten en moisesta kyllä oo haaveillut.

Muuten en mietiskele kuin eri kouluja tai sataa ja yhtä bisnesideaa.

Mutta jos kaiken myis, niin ei sitois mikään.

Täähän se ois. Nuo edellämainitsemani asiat tuovat kyllä turvaa, mutta aiheuttavat sitten toisaalta tietynlaista ahdistusta.

Jalkapalloilijat ovat hieman hoikkia vaativaan MIESmakuuni, toki afrikkalaisilla on hyvät pyllyt. Mutta kyllä sitä silmäkarkkia on ihan elävässä elämässä :pano: mela vain puuttuu :unsure:

Täähän se ois. Nuo edellämainitsemani asiat tuovat kyllä turvaa, mutta aiheuttavat sitten toisaalta tietynlaista ahdistusta.

Jalkapalloilijat ovat hieman hoikkia vaativaan MIESmakuuni, toki afrikkalaisilla on hyvät pyllyt. Mutta kyllä sitä silmäkarkkia on ihan elävässä elämässä :pano: mela vain puuttuu :unsure:
Tä. Eikö sun ULTRAMASSIIVISELLA potariMiehellä ole peenistä lainkaan?

Luulen, että se pistää sua halvalla.

Päivän naurut! Selasin fb- kirppistä: "AV, kysyn mieheltä ja palaan asiaan". Kyseesä oli viisi euroa maksava lamppu.

En siis uskonut, että kukaan enää niin kommentoi. :LOL:

Mutta jos kaiken myis, niin ei sitois mikään. .

Mä jos myisin kaiken kovin pitkälle sillä ei pötkis. :whistle: Sitten ois tyhjän päällä, jos Suomessa ois vähän lämpimämpi ilmasto niin vois asustaa luonnossa. Mutta kyllä verottaja ja standardit ties mitkä pykälät sinnekin vapaan elämän kolkkaan löytää.

Päivän naurut! Selasin fb- kirppistä: "AV, kysyn mieheltä ja palaan asiaan". Kyseesä oli viisi euroa maksava lamppu.

En siis uskonut, että kukaan enää niin kommentoi. :LOL:
Sitä töiden takia näkee kaikenmoista hiihtäjää ja joskus sitä itsekin miettinyt, että huhhuh.

Eniten mieleenpainuva tapaus on ollut eräs oikea seuraupseeri. Jämäkkä ja mukava mies, höpötti niitä näitä siinä puuhaillessa ja puhetta riitti valtion hommista. Mutta autas armias kun eukko tuli kotio, mies painui kasaan kuin peltipurkki ja hartiat lyssähti. Emäntä huusi ukolle, että menehän nyt (nimi muutettu) Pentti siitä muualle että et ole tiellä. "Selvä", oli hiljaisen ja ujon miehen vastaus.

Se oli kyllä hämmentävä homma se.

Monesti lapsia käskytetään pois jaloista seuraamasta. Aina itse vastaan ohimennen, että ei ne muuten opi eikä tiellä ole, että antaa olla vaan. Ois varmaan pitänyt Pentin puolia pitää samaan tapaan.

Mä jos myisin kaiken kovin pitkälle sillä ei pötkis. :whistle: Sitten ois tyhjän päällä, jos Suomessa ois vähän lämpimämpi ilmasto niin vois asustaa luonnossa. Mutta kyllä verottaja ja standardit ties mitkä pykälät sinnekin vapaan elämän kolkkaan löytää.
Alat laittaan säästöön, niin eiköhän sekin korttia siitä aukene, että voi pohtia montako vuotta säästöt kestäis aasiassa pötköttelyä.

Itseasiassa mulla ehti hetken olla haaveena rakentaa traktorin perässä vedettävä kärry/koti ja raijata se johki pienelle mettäläntille, mutta luovuin ideasta kun naisväki astui aikoinaan kuvioihin.

Miksi tuolla pääsivulla oleva #pakkotoisto on heikki1982 linkannut oman pärstäkuvansa?
Paha kommentoida. En ymmärrä koko palvelua, mutta joskus noita kuvia tulee läpi selattua ja havainto on se, että mitä enemmän noita risuaitoja, sen parempi.

Paha kommentoida. En ymmärrä koko palvelua, mutta joskus noita kuvia tulee läpi selattua ja havainto on se, että mitä enemmän noita risuaitoja, sen parempi.
Itse konseptia enemmän mua risoo se, että jotkut ei osaa käyttää niitä.

Yks tuttu rouva on jo vuosia kaikkiin some-kuviinsa merkannu ykskytyks hästäkkiä yhteen. Ei ne toimi kun ekan osalta.

Esim.
#ihanaa#ihquu#alustavavaraus#kysynMieheltä#kusionhyvääjuomaa#ja#paskaonhyvääruokaa

E. En oo viittiny kertoa sille asioiden tilasta

Back
Ylös Bottom