Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kävin paikallisessa kauppakeskuksessa lounaalla. Käveli vastaan niin seon näköinen ihminen, että oikein pysähdyin tuijottaan. En ollut vastaavaa ennen nähnyt.
Hän vois pistää rahoiksi: jos laitettais korkeasaareen häkkiin niin voisin mä pääsymaksun maksaa jotta pääsis katsomaan.
Mitä hakusanoja käytit googlettaessa?

Juu. Pitäs ottaa mallia jenkkifutareista, lätkäjätkistä ja rugbyn pelaajista.

Vitun neidit.

Tuli muuten Mieleen, että ainahan voi olla katsomatta, jos siitä tulee näppyjä?

Olin just ennen peliä katsomassa naisten jefua.

Kyllä miesten urheilu on paljon mieluisampaa katsottavaa. Muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta.

Olin just ennen peliä katsomassa naisten jefua.

Kyllä miesten urheilu on paljon mieluisampaa katsottavaa. Muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta.

Luulis kyllä että naisten jalkapallo vois olla paljon mielenkiintoisempaa. Tapahtuuko noissa koskaan minkäänlaisia yhteenottoja?

E. Nyt tutimaan.

Viimeksi muokattu:
Tekeekö köntsä tuollasella tieto- ja viestintätekniikan koulutuksella mitään?

Monimuotona se vois olla mukava harraste. Päiväpuolen hommina se ei ihan harrastuksesta kai enään mene, mutta ei kai sekään pönttö valinta välttämättä ois jos oikein innostuu, joskus.

No kaikki koulutus tietty on hyväksi, mutta siis tieto- ja viestintähomma on kyllä hyvä. IoT ja internet 4.0 tulee väkisin olemaan kaikkialla, niiden tuntemus auttaa alalla kuin alalla. Vittu jääkaapinkin saa nykyään wifiin. Emmä välttämättä pääaineeksi.

Vaimo ja jälkikasvu otti lähti ääsjoelle. Mikä on parasta mitä mies voi tehä kun saa omaa aikaa. No painaa nahat päälle tietty!

Liitteet

• 775DA5CC-71E1-456E-980B-5BF0C95655E1.webp
    775DA5CC-71E1-456E-980B-5BF0C95655E1.webp
    116,1 KB · Katsottu: 249
Oisin mä nyt toki voinut viikonlopun kunniaks pidempäänki nukkua ku puol seiskaan, mutta kostan ylimittaisilla nokosilla ennemmin tai myöhemmin. Jos vähän salille läpsyttelemään.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005722009.html?ref=rss
Tällaisissa oloissa Turun terroristi istuu elinkautisensa

Tokihan Suomen pitäisi kunnioittaa adibadi bibipään uskontoa edes sen verran että raipalla vedeltäisiin selkään ja munille. Kivitettäis myös, muttei tappavasti.

Mutta inb4 jengi alkaa huutaa et on luxus olot ja on kaikkee, paremmin ku köyhillä niin vittu on varmaan kypsää toi vankila olo.
Ite ku oli aina kuukauden putkeen Siperias työmaalla missä ei ollut mitään muuta kuin työmaa. Samanlainen 12m2 huone suihkulla. Aidattu alue koska jääkarhut. Siinä sitten meni töihin, selliin, töihin ym. Netti oli niin huono ettei pystyny tekee juuri mitään. Kyllä meinas hajoo pää. Onneks oli punttis missä bodata. Ei jaksanut koko ajan molottaa ulkomaalaisten kanssa ja sihteerien kikatus ärsytti niin siinä oli sitten seuranaan niinkin mielenvikaisen ihmisen kuin itsensä ajatukset. Vittu. Mietin et jos joutuis vankilaan niin olis kyllä saata kypsä mesta. Sit ku pääsi vapaalle niin helvetti että oli hauskaa käydä esim lähikaupassa ja valita koriin mitä itse haluaa ja itse tehä safkansa. Ei ollut pakko syödä sitä kokin tekemää samaa kuraa joka päivä.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005722009.html?ref=rss

Mutta inb4 jengi alkaa huutaa et on luxus olot ja on kaikkee, paremmin ku köyhillä niin vittu on varmaan kypsää toi vankila olo.

No kieltämättä on, TV ja kaikki. Varusmiehetkin ovat "sodan aikaisissa" yksiköissä jossa ties kuin monessa on sisäilma ongelmia. Mutta höpötystähän se on, pitää vaan juoda enemmän vettä ja ottaa ibuxinia.

Suomessa mennään vähän nurinkurisesti kaikessa.

Back
Ylös Bottom