Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

D0C6BED9-CF0A-46C1-B15D-4E4F76C0D257.webp
Kuis roikkuu?

Siitähän sitten meni sakset kiinni.

oletko saanut selville: miksi?

Jos NAiSiminen käyttää työnteolla tienaamansa rahaa henkisen hyvinvointinsa ylläpitoon: mököttääkö Mies?

Minä joudun pitämään ostossalaisuuksia vanhempieni välillä. Isä kertoo minulle, että ”älä nyt sano äiteelle, mutta ostin moottoripyörään osia ebaysta” tai ”nyt löyty hyvä moottoripyörä niin ostin sen, älä kerro äiteelle mitään vielä”. Ja vastaavasti äiti tulee ja sanoo, että ”ostin uuden maton, oli vähän kallis, älä sano iskälle mitään”.

oletko saanut selville: miksi?
Äs ei nyt oikeesti. Älkää ottako tosissaan.
Kyseinen tempaus meni oikeasti siten että ennen ostoa mainitsi että vitun ruma, kyytiin hän ei: tule. Minä: Hyvä.

Meillä on avoin rahakeskustelu. Minä tienaan ansioita huomattavasti enemmän. Vaimolla saatuja sijoituksia ym rahastoja huomattavasti enemmän.

Kyä mua ihistäs, jos yhessä asuessa toinen törsää ihan kaiken ja tili tyhjänä palkkapäivän saapuessa.

Ite kun nykyään tykkään, että jää säästöönkin ja tarvi joka hommaan luottokorttia vinguttaa.

Parempi kun on sama ajatus rahasta, niin tuu turhaa mielipahaa. Kuitenkin miellän yhteisessä asumuksessa tileille tulevat rahat aikalailla yhteisiksi.

Minä näin köyhänä odotan raharikasta miestä, joka tulee mut kotoa hakemaan ja elättää sekä minut että lapseni. Voin sitten lopettaa työt, jotta on aikaa tuhlata miehen rahoja.

FB-muistutus;
0wqJvJN.jpg

--> "Osakesalkkuni Nordnetissä"

Minä näin köyhänä odotan raharikasta miestä, joka tulee mut kotoa hakemaan ja elättää sekä minut että lapseni. Voin sitten lopettaa työt, jotta on aikaa tuhlata miehen rahoja.

Kyllä Olawi voi tulla ja elättää. Rahaa on, omistaa mm. talon, maapalstan, kuusi autoa ja ajokortin. Sovit hyvin kriteereihin sillä iällä ja näöllä ei ole merkitystä. Harrastuksetkin teillä mätsää.

Back
Ylös Bottom