Ja jää!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
#hyrskynhyrskyn
Tuolta joku?Noniin, tissit sikseen. Mitä kuntit on mieltä, pitäiskö ostaa kello? Oon vähän kyllästynyt tähän apple watchiin.
Noniin, tissit sikseen. Mitä kuntit on mieltä, pitäiskö ostaa kello? Oon vähän kyllästynyt tähän apple watchiin.
Huikein kokemus Keravan alkon edessä:![]()
Jaa kello. Mustamäen torilta sai aikoinaan Rolexeja 80mk/kpl.
- Mekaaninen koneisto.Oi luoja miten tuo pylly hyllähtää kun kalsarit viistää pakaroiden yli.
Asiaan taas. En ole tohtori niin ei ole varaa Rolleihin. Joku beateri pitää hommaa ja sitten sanoa kaikille että se oikea kello on kotona. Tämä unohtu käteen kun tulee pidettyä koti-askareissa.
Noniin, tissit sikseen. Mitä kuntit on mieltä, pitäiskö ostaa kello? Oon vähän kyllästynyt tähän apple watchiin.
- Mekaaninen koneisto.
- Automaatti.
Paljo saa maksaa, neljä vai viis numeroo?
Muista, että laatupelistä pääsee yleensä eroon ja tappioita ei pahemmin synny. Harvinaisuuksia pienillä tuotantoerillä, niin kasvattaa arvoaan.
Itellä ajatuksena antaa mahdolliselle jälkikasvulle perintönä ja toivoa että ei myydä pillun perässä.
Noi mekaaniset laatupelit kun on käytännössä huollettuna ikuisia.
Lakkaa nyt hyvä mies, tosta kahella eurolla tommonen ja ilmaset postitkin vielä.Automaatti pitää olla ehdottomasti. No siis pihi olen edelleen.
Tippa munasta kello olis Rollen explorer II. Koska ei malta niin seuraava olis O:n seamaster diver. Ei sitäkään niin Tagin Aquracer. Sekin tonttua.
Diverin siis haluan. Oikeesti kattelin creationwatchesista vitunhalpaa Seiko skx007. Siihen oyster ranneke. Mahtaako saada ilman tulleja. Se siis ekaksi "kunnon" kelloksi.
Sitten kun uusi duuni ottaa tuulen alleen niin vaimolta salaa Seamasteri.
Et ole tosissasi?vaimolta salaa