Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Tuliko sitä podcastia, kun en löydä youtubesta mistään?
Hei oikeesti. Ei ne itekseen sinne mene. Mun pitää ne editoidakin ja upata. Etusivua kun seuraa, niin takaan että kaikki sinne kyllä tulee kun valmiita ovat.

Tuo ei ainakaan testissä yksin lagannut. You tube alkaa yksin lagaamaan about 5min päästä. Mutta valitettavasti tulemme huomaamaan, että Twitchiin ei vain tule jengiä, joka vesittää Q&A idean. Ja kuten sanottu, mun pitäis antaa jotain aikaa jollekin Twitchille, että sinne tulis jengiä. Ei mun pidä antaa mitään aikaa. Mulla on jo yli 100 tuhatta uniikkia seuraajaa, ne vain pitää saada katsomaan.

Ja varmaankin annan vain tämän mahdollisuuden Twitchille, reippaasti yli 100 pitää tulla heti katsomaan tänään. Ja jos tämän jälkeen Tubea ei saada toimimaan, niin lopetan livet sitten siihen ja teen kaikkea muuta normaaliin tahtiin.

Ne jotka yleensä aloittelee katsomaan salattuja elämiä 19:30 jota tänään ei tule, voisi tulla katsomaan Miken Twitch Live Streamia saataisiin kenties lähemmäs miljoona katsojaa Streamiin ;)

Ne jotka yleensä aloittelee katsomaan salattuja elämiä 19:30 jota tänään ei tule, voisi tulla katsomaan Miken Twitch Live Streamia saataisiin kenties lähemmäs miljoona katsojaa Streamiin ;)
Haha, voi sitä kommenttien määrää. Mitenkähän isoimmat striimaajat kerkee vastailemaan vai antaako ne vain kommenttien mennä kamalaa vauhtia?

Tuli yli 100 katsomaan, joten striimit sitten Twitchissa jatkossa. Ja se ei lagannut laisinkaan niin pahasti ja sen voi starttaa aina uusiksi nopeeta.

View: https://www.twitch.tv/pakkotoisto

Seuraavassa striimissä arvotaan seuraajien kesken Logitech C922 webcam jos 200 katsojaa menee rikki.

Screen Shot 2018-06-08 at 23.09.48.webp

Luvut ei taida olla youtuben vastaavia. Katselukertojen määrältä siis. Mutta ajattele twitchin kasvattamista samanlaisena projektina kuin pakkotoiston tai youtuben. Et sä tästä sivustosta tehny yhtä suurimmista suomalaisista foorumeista sekunnissa. Youtubekin vaati aikaa. Ja mitä seurasin twitch striimiä niin puheen ja kuvan synkkaamisessa oli minimaalisia ongelmia (verrattuna youtubeen). Twitch voi olla monelle vanhemmalle uusi ja monimutkainen sivusto, mutta kaikkeen tottuu.

Niin, twitch on pelien streamaamiseen tarkoitettu mesta . Kyllä sinne IRL matskuakin tehdään mutta twitch on tunnettu aivan naurettavan nazitarkoista säännöistään, eli kenkää tulee heti jos tekee jotain sopimatonta, esim. otat vaikka alkoholishotin aina kun saat donaten = ei sallittua. Ja tuo on vain pintaraapaisu siitä mitä ei saa tehdä. SJW meininki mennyt siellä aivan naurettavaksi. Puhetta ja käytöstä pitää sensuroida isolla kädellä, veikkaan että kiroilukin on kohta kiellettyä.

Twitch oli striimaamiseen parempi, mutta kyllä on ulkopuolinen olo kun tota softaa seuraa. Kaikki pelaa jotain teletappipeliä kamera päällä, jotenkin tuntuu oudolta, että edes striimais sinne mitään muuta matskua koskaan.

Itse olen useita vuosia twitchiä seurannut ja tuntuu oudolta kun twitchiä vielä vierastetaan. IRL puoli on ollut ihan hyvä lisä tuohon pelien rinnalle, helppo myös löytää suomalaiset uudet ja vanhat streamaajat kategorioiden alta. Teet Mike hyvällä sisällöllä olevaa materiaalia ja uskonkin että voit tavoittaa twitchin puolella uutta katsoja kuntaa.

Täydyn itsekkin pistää kanavasi seurantaan. Eilinen meni ohi, mutta seuraavia odotellessa.

Back
Ylös Bottom