Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen kuullut vain muodot "Riikassa" ja "Riikaan" - "Silloin kun käytiin Riikassa", "ollaan menossa Riikaan."
Alueellisia eroja ilmaisumuodossa?
Entä jos puhutte Riikka nimisestä henkilöstä niin sanotteko Riikan vai Riikkan?
Näin edes-takasin (pohjois-varsinaissuomi välillä) suomea asuneena Riikan on yleisin muoto. Jossain keskipohjanmaalla harrastetaan Riikkan tyyppistä kieltä.
Tirsk.
Köntsä ja Ekstriimi tuli Mieleen.
Soitat sit 112.Minä silloin tällöin kans kuullut puhuttavan Riikkasta ja sitä oon miettinyt, että kumpiko on oikein. Itse kyllä sanon Riikaksi.
Voi blöäääääärrghhhhhh. Kyllä jännittää. Tämä Tays on kauhia sokkelo enkä oo ollenkaa varma löydänkö sinne leikkaussaliin aamulla.
@Jopas_Jotakin keskityt vaan nyt niihin perusasioihin, ruokaan, treeniin ja lepoon ja jätät kaiken muun sekoilun pois. Ja kuuntelet neuvoja, joita olet runsaasti kyllä saanut.kova kiire sinulla tuntuu olevan, mutta mihin sulla oikein on kiire? Sullahan on loppuelämäsi aikaa saada itsesi kuntoon, joten ei oo hätää. Iisisti vaan.
Mitä täällä tapahtuu?Kyllä mä käytän sen 500mg sitä testoa. Muuten osaan jo jotenkin treenaata ja viimesen kahen kk:den safkat on ollu jo ihan huippuluokkaa ja kehitys sen mukaan.
Eiks ne ole tubessa.Missä on Pakkotoisto -podcast?
Käy lukee se juttu.Mitä täällä tapahtuu?
Olen niin kovin hämmentynyt.Invisukselta pukkaa nyt nii paljo kysymyksiä että huh.