Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No vähä ääripää oli:D mut tonnin stiflat on kyllä liikaa.

Mut ku on pihi niin ei siitä eroon pääse.

ps. Kaide-esimerkki oli Venäjältä;)

Mut ku on pihi niin ei siitä eroon pääse.
Juu no ymmärrän kyllä.

Luojankiitos oon ite ostellut entisenä kuluttajana kaikenmoista laatuvermettä ja laittanut kämpän kuntoon. Nykyään tuntuu että on aikalailla kaikki, niin tarvi ostaa yhtään mitään kun nykyisenä pihinä painelee meneen.

Vaatteisiinkaan mennyt rahaa useampaan vuoteen muutamaa satkua enempää. Jenkkireissulla jokunen vuos sitten mahtikuluttajana kun eksy outlet kauppakeskukseen, niin sai ostaa matkalaukun samasta kauppakeskuksesta rytkyille. Niitä sit kulutellaan edelleen. Hoho.

Kotiin tulee ostettua laatukampetta, esim huonekalut ym koneet esim pesukoneet. Ei ikeasta eikä hinnat-alkaen malleja.
Tässä pihiys tulee esiin siinä, että yks kallis tulee halvemmaks ku kaksi hajoavaa halpaa. Ja Ruoasta en halua säästää vaan kunnon steikkiä.

Vaatteet on vähän niin, kun en halua kuitenkaan pitää samaa paitaa vuosikausia. Pötsikin jojoilee 10kg puoleen sun toiseen (no comments on this), niin vaatteet ostettua vähän halvempaa mallia.

Ruuasta ei kyl viitti itekään piheillä.

Lienee maun ja terveyden kannalta järkevää kattoo mitä syö.

Voi vitalis. Huoltoyhtiö+ruohonleikkuu+kivi=Toimiva tuuletus kalun kuljettimeen. Vänkään kyllä sisätilan pesun, sen verran saa taas säätää.

Minä suosin kierrätystä. Laatua saa myös huokealla kun raharikkaat ostavat jotain ja sitten kyllästyvät. Mutta mä olenkin köyhä.

Jos olisi rahaa päällä niin lampsisin kauppaan ja ostaisin just sitä mitä mieli tekee.

Back
Ylös Bottom