Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Suosittelen harrastuksia, joissa on muita ihmisiä mukana! Itsellä ainaki sellasista harrastuksista on poikinu kaikenlaista mukavaa extraa elämään.

Kellään ei ole aikaa harrastaa silloin kun mulla olisi.

Oli ihan hieno ohimarssi. Marssimusiikki saa aina herkälle tuulelle ja vähän meinas olla tippa linssissä, mutta sain pidettyä itteni etten alkanut vollottomaan.

6C7C1FF4-3A43-4ED4-A31B-1B1D76C3A39D.webp

Viimeksi muokattu:
Kellään ei ole aikaa harrastaa silloin kun mulla olisi.

Kamppailulaji? Siinä pääsee harrastamaan seurassa, yksin treenaminen on kieltämättä välillä hanurista vaikka yksin tykkään välillä ollakin.

Ilmeisesti alkaa satamaan. Melkein voisin juosta alasti ulkona Abban tahtiin, mutta ehkä jätän väliin.:whistle:

Niin minullakin. Näitä mukavia ekstroja ovat olleet mm. poikki mennyt solisluu, molempien olkapäiden ac-nivelvamma, nilkan nivelsiteiden hajoaminen, polven eturistisiteen pamahtaminen rikki ja saatananmoinen läjä pyykkiä viikoittain. Joten siitä vaan ihmisten ilmoille harrastamaan!
Ilmeisesti jotain panohommia harrastettu.

Kamppailulaji? Siinä pääsee harrastamaan seurassa, yksin treenaminen on kieltämättä välillä hanurista vaikka yksin tykkään välillä ollakin.

Joo, sellaista mä olen vähän jo katsellut.
Kuntojudo tms. mihin tälläinen vanha ja raihnainen voisi mennä.

vittuakos sitä enää ulkonäöllä jaksaa ratsastaa.
Sinun on hyvä sanoa kun olet parisuhteessa .

Toista se on tällaisen vanhan piian kun pitäisi edes yrittää näyttää joltain.

E: Tiedän. Mun kohdalla yritys on hukkaan heitettyä aikaa.

Viimeksi muokattu:
Sinun on hyvä sanoa kun olet parisuhteessa .

Toista se on tällaisen vanhan piian kun pitäisi edes yrittää näyttää joltain.

E: Tiedän. Mun kohdalla yritys on hukkaan heitettyä aikaa.
Mä vannon ja vakuutan, että saisit sinäkin munaskuukkelia mekkoon, jos siirtyisit figumaalaukseen ja kävisit mm. visiteeraamassa tuolla peliporukassa. Mahdollista rimaa joutuisi laskemaan, mutta voi veljet että kyllä siellä naista osattaisiin arvostaa. Sulla on sentäs pulssi ja joskus puhut, se mihin osa tästä porukasta on tottuneet; puhallettava lammas.

Ellei ne reppanat juoksisi karkuun sut nähdessään.

Jaa, nyt olisikin hyvä sää pestä matot. Kuivuisi nopeasti.
Vaan ensin pitäisi sataa, jotta siitepöly lähtisi.
Mutta eipä sitä taida jaksaa yhden maton takia lähtä.

#pienielämä
#kysyksjoku

Back
Ylös Bottom