Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä antaisin Whittakerin luoda uran MW:ssä. Mieshän nousi WW:stä ylös, eikä vedä kai älyttömästi painoja, joten ehkä liian pieni LHW.Jos Whittaker voittaa mun mielestä kaiken nykypelleilyn keskellä vähintäänkin kohtuullista tarjota light heavyweight titteliottelua seuraavaksi.
Minä antaisin Whittakerin luoda uran MW:ssä. Mieshän nousi WW:stä ylös, eikä vedä kai älyttömästi painoja, joten ehkä liian pieni LHW.
.
Toivon Romeron voittoa. Ei oikeastaan sen kummempaa syytä kuin, että on hienoa nähdä tuollaisia reilu 40v ukkoja, jotka on edelleen aivan armottomassa tikissä. Whitaker on hieno mestari sekä erittäin hyvä ja älykäs ottelija, että ei siinä mitään, mutta olisi hienoa nähdä Romero mestarina.
Jumalan sotilas saa voimansa taivaan isältä, eikä mistään saastaisesta dopingista!Ja tämä liittyy tähän miten? Tämähän on jo ajat sitten selvitetty ja USADA todennut että kiellettyä ainetta löytyi Romeron käyttämästä laillisesta lisäravinteesta jossa sitä ei tuoteselosteen mukaan pitänyt olla. (saastunut erä)