Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä jokainen "kalliilla" autolla ajava suomalainen mies sen tietää, että se auto ei kiinnosta kuin pikkupoikia ikäluokassa 5-99. Vittuilua sillä lähinnä saa.

Mutta kun on pakko kompensoida niin minkäs teet..tä?
No olet ortopedi, niin annetaan anteeksi.

Terkuin,

Liikaa ortipedien kanssa töitä tehnyt.

Koiralle 2/3 luolakokeista arvosanalla erinomainen suoritus, vielä kerta jäljellä, niin saa viralliset paperit. Ja taas koira haisee ketunkuselta, tänään koitan sekottaa etikkaa shampoon joukkoon... kuulemma on käynyt flaksi, ja ollaan saatu kunnon työkoira. Syksyllä saa supikoirat kyytiä.

Taas ois yks pisnesidea. Tai no samalla synty kaks. Ekan pisneksen parantamiseen tarvitaan ideaa kaks. Ja tämän kakkosen vois myydä kilpailijoillekin.

Koskakohan toteuttas jonkun.

Tämmönen keli. Sieniliigan finaali, jonka Madridin keijot häviää. Olutta. Itse käsin pillutettuja grillissä valmistettuja pekoniburgereita.

5/5.

Tämmönen keli. Sieniliigan finaali, jonka Madridin keijot häviää. Olutta. Itse käsin pillutettuja grillissä valmistettuja pekoniburgereita.

5/5.
Minä vetelen rapeeksi grillattuja pitaleipiä, joiden välissä hitaasti rillattua kanalintua ja feta-salaattia + soosit. Ihan saatanan hyvää. Maksa-allasta tsemppaan kyllä myös. For old times sake. Tarvinnee pian hakea Owenin paita kaapista.

E. Ei stana...

Poppoppoo ja sillee!

Helistö on lisääntynyt. Eläimen, mitä me ihmiset olemme pääasiallinen tehtävä on lisääntyä pitääkseen kantamme elossa.

Helistö on tästä suoriutunut, ei se huono ole.

Eli nyt kaikki nushimaan.

täh

Kahvit juotu jo tunti sitten. Pelkkänä.

Back
Ylös Bottom