Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sniffarin tuoppi.

A8FD4FC0-6C58-4594-890C-0F1D8399AA87.webp

Täällähän on puliukkojen ja -akkojen kokoontumisajot.

Minä en nauti alkoholia uskonnollisista syistä...vaan ihan muista syistä. (© Pertti Jarla)

Tittidii, kamat pakattu ja ehkä kohta muutaman pähkinän uskaltais mussuttaa. Jos ei kotivaaka ihan valehtele, niin pitäis mahtua omaan painoluokkaan survoutumaan. Jännääpännää.

Mun puolesta kurkkikoon postariin kuka haluaa koska se on portinpielessä ja portin takana.
Kohta ajattelin että joku vois mennä järveen uimaan, minä se en siis ole mutta ton vinkuvan kakaran meinaan heittää sinne halus tai ei.

Muutaman kerran piti uppomunia reenata että onnistu. Hyviä ovat kyllä, miksi lie en ole aikoihin edes tehnyt.

Minäpä sain taas syödä. Viimeksi syönyt sunnuntaina. Tomaatti oli kyllä helvatun pahaa, kai siihen taas tottuu ja on hyvvee. Kahvi oli vaihtunut kaapissa vaaleapaahtoiseen, joten kokemus ei mieltä ylentävä.

Minä ja systeri ei jakseta lähtee ajaa maalle mutsin luo kun kutsui syömään lättyjä. Suuttu saatana ja nyt on tulossa tähän mulle paistamaan niitä. Sanoin että sit ulkona paistat niin faija oli jo ennakoinu ja otti kaasulieden mukaan. Eli iltapäivästä on sitten lättyöverit.

Jos kattos pitkästä aikaa oikein vormulat, kun nyt sattuu olemaan cmore jääkiekon takia.

Monacossa kuitenkin jotain jännää aina tapahtuu.

Oli saatu myös itse keke haalarissa haastatteluun.

Back
Ylös Bottom