Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Ei se hirveen paha ollut, selkä siinä vain tosiaankin alkoi jossain vaiheessa puutumaan.
Miken videon motivoimana kävin tänään ulkosalille kyykkämään tuon 10x10 100kg. Positiivinen yllätys oli että selkä ei puutunut yhtään

100kg kyykky harjoitteista tuli mieleen, että taisi jo nyt uransa lopettanut pikaluistelija aikoinaan tehdä 100 toistoa 100kg välillä raudoittamatta. Taisi tällä suoritteella saada ikuisen salikortin kyseiselle salille. Jos joku täältä on ollut tämän sarjan aikana paikanpäällä, niin voi korjata, jos tuli muisteltua täysin puutaheinää.

100kg kyykky harjoitteista tuli mieleen, että taisi jo nyt uransa lopettanut pikaluistelija aikoinaan tehdä 100 toistoa 100kg välillä raudoittamatta. Taisi tällä suoritteella saada ikuisen salikortin kyseiselle salille. Jos joku täältä on ollut tämän sarjan aikana paikanpäällä, niin voi korjata, jos tuli muisteltua täysin puutaheinää.

Tällainen on ainakin joskus suoritettu.

Kohta 2:15. Ei kun kaikki joukolla kokeilemaan!

View: https://www.youtube.com/watch?v=gNvFr4at8MU

Vaikka tuo ihan hyvä suoritus olikin, niin onhan siinä eroa onko kyseessä 35kg saksanpaimenkoira koulutustilanteessa vai esimerkiksi tässäkin keskustelussa kyseessä ollut vihainen/seonnut mastiffi jonka paino wikipedian mukaan "70-110kg". Omasta kokemusta sen verran, että olen ollut tuollainen puku päällä juoksemassa saksanpaimenkoiraa karkuun ja vaikka se suht kovaa repikin kädestä, niin jo oman Cane Corson kanssa leikisästi painiessa huomaa selvästi eron voimassa kun kaulakin varmaan yli tuplasti paksumpi.

Viimeksi muokattu:
Ja oot kuitenkin ottanu autoon urheilualustan, istuimet ja renkaat, onko se manuaalilla automaatilla vai peräti sillä että ratin takaa ladotaan uusia vaihteita sisään.
Tehokas pelihän tuo on, ja kun takuu on menny umpeen, niin ECU:n uudelleenohjelmoinnilla ja paremmalla pakoputkistolla + korotetulla ahtopaineella tuosta saa heittämällä 400hv, ja kaikki on ns plug-in muutoksia.

Kun ite oon automiehiä, tai siis joskus on tullut restauroitua niitä, mutta se oli tykki peli kun oli Volvo amazonissa 2.1litrainen turbokone, painoa 1000kg ja tehoja 250hp ja takaveto.

Niin ja eikös S3:ssa oo myöskin se ns. älykäs neliveto.

Mulla ei tuu ikinä oleen rahaa tollaseen autoon, mutta hyvä että jollakin on, säkin kuitenkin oot yrittäjä, niin duuniahan siinä joutuu painaan.
Harmi kun mulla doupinkäytön takia tuli tuo maanisdepressiivisyys ja ajoittaiset psykoosit, jotka on ollut kyllä on 3 vuotta hallinnassa, mut ei voi tehä töitä, oon pienellä eläkkeellä ni sillä ei paljoo autoja ostella.

Mutta hyvä että jollain on rahaa ostaa uusi auto, vaikka mulla ei ookkaan, siitä saa vielä 5 vuoden päästä kunnon vaihtohinnan, jolla voi maksaa sit taas seuraavan uuden auton.

Tuohan kiihtyy sataseenki alle 5 sekunnin, sit ku takuu on ummessa niin viet autoon jollekki pajalle, jossa vaihtavat putkiston ja uudelleenohjelmoivat ECU:n, kulutuskin voi laskea.

Komia pelihän tuo on.

Ei muuta ku aja varovasti, mutta onhan tuo turvallinen ajettava, kun on esp:t ja abs:t ja neliveto, niin se talvellakin lähtee.

audi-a3-clubsport-quattro-concept-front-view-01.jpg

Pirun komia peli, keula on tosi jäyhän ja agressiivisenkin näköinen, pähee peli!

Kuvassa taitaa olla RS3. Mutta joo, S3 vakiona on jo sporttinen, automaatilla on ja Audin nelari on markkinoiden paras ollut aina.
Eikös S3 ole haldex ja isommissa torsen? Nehän on periaatteessa ihan erilaiset vaikka quattroiksi kutsutaankin. Ainakin torsen on aina ollut vitun kova, xdrive ollut hyvä haastaja. Saa nähdä miten mersun uusi 4matic+ pärjää. Hyviä pelejähän nuo kaikki saksalaiset ovat joka tapauksessa.

Eikös S3 ole haldex ja isommissa torsen? Nehän on periaatteessa ihan erilaiset vaikka quattroiksi kutsutaankin. Ainakin torsen on aina ollut vitun kova, xdrive ollut hyvä haastaja. Saa nähdä miten mersun uusi 4matic+ pärjää. Hyviä pelejähän nuo kaikki saksalaiset ovat joka tapauksessa.
Juuri näin. Nimim. Jäänyt sekä a3: sella että s3:sella lumenpenkkaan sutimaan.

Tilasin just pakkotoiston kanavan.
Miten tuota striimiä voi kuunnella, voiko tässä esittää kysymyksiä.
Mulla olis semmonen että mistä tuo bubblegut oikeen johtuu, syömisestä se ei ole. Mahalaukku on reilusti ylempänä.
En tiedä siksi kysyn?

Tilasin just pakkotoiston kanavan.
Miten tuota striimiä voi kuunnella, voiko tässä esittää kysymyksiä.
Mulla olis semmonen että mistä tuo bubblegut oikeen johtuu, syömisestä se ei ole. Mahalaukku on reilusti ylempänä.
En tiedä siksi kysyn?
insuliini ja kasvuhormoni

Back
Ylös Bottom