Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi vihtu miten kova homma oli kun pesin nyt vihdoinkin ne parvekelasit. Lapsi oli suihkinut niihin jotain sprayserpentiinin tapaista sontaa, jota oli saanut kaveriltaan, ja sehän ei meinannut lähteä millään. Seuraavaksi: olkkarin ikkuna. Sitä ei ole pesty koko sinä aikana, kun täällä olen asunut, ja tuskinpa sitä edellinen asukaskaan oli jynssännyt.

Asuntokuume.

Ei makaaminen paljon vaadi.

Käy maaten ja ummistaa silmät. Sitten vain ollaan paikallaan.

Näin minä teen ja se on hyvin helppoa.

Kotomaassa en tätä osaa.

Sitten kun saa maata tuolla niin olen siinä melko hyvä.

Rayayai.webp

Täällä menee päinvastoin.

Reissussa mielummin esim pyörä alle ja tsiikaileen paikkoja. Kotona ne on läheltä nähty, niin helppo käydä maate.

Ne paikat missä minä päädyn rannalle on yleensä niin keskellä ei mitään, että ei siellä yleensä ole mitään tarvetta pyörälle tai katsottavaa, ainakaan veden pinnan yläpuolella.

e: nyt viikon kuluttua lienee eka kerta pitkään aikaan, että samassa paikassa on sekä nähtävää että ranta

Viimeksi muokattu:
Kotterossa oli ihan laatuaikaa ilmastoinnin kanssa. Himassa tuskallisen kuuma.

Täytyy viritellä joku tee-se-itse miehen raitkaisu tilanteeseen.

Kotterossa oli ihan laatuaikaa ilmastoinnin kanssa. Himassa tuskallisen kuuma.

Täytyy viritellä joku tee-se-itse miehen raitkaisu tilanteeseen.
Mä olen joskus pohtinut auton lämppäriä jonka läpi raanasta kylmää vettä + puhallin.
Tosin ihan syyläri&flekti paketti olis jo ihan tehokas... hmm... oiskohan jossain varaston perukoilla...
Itseasiassa mulla on hallilämmitin jossa ropeli voimavirta moottorilla ja painaakin se koko paketti varmaan 200kg, ois hetkellä känppä wiilee.

Viimeksi muokattu:
Ajattelin pistää kotelotuulettimia levyyn kiinni ja sen tuuletusikkunaan.

Narunpätkän ajatushan on ihan loistava.

Jostain purkaamolta joku kuorma-auton jäähdyttäjä, johon pistää hanasta kylmän veden kiertämään.

Sitten sähköflekti huutamaan ja voi istua sohvalla peltorit päässä nauttimassa viileydestä.

Keksisin helposti muuta suuhun väkisin tungettavaksi.
Niin minäkin! Esim:

-kakkua
-keksejä
-sipsejä
-popcornia
-pizzaa
-kermamunkkeja
-vuohenjuustoa
-siideriä
-viintä
-olutta
-dr. pepperiä
-jäätelöä
-hampurilaisia
-ranskiksia
-majoneesia
-pihviä
-paninia
-kebabia
-tacoja
-tortilloja
-etanoita
-savulohta
-jne

Narunpätkän ajatushan on ihan loistava.

Jostain purkaamolta joku kuorma-auton jäähdyttäjä, johon pistää hanasta kylmän veden kiertämään.

Sitten sähköflekti huutamaan ja voi istua sohvalla peltorit päässä nauttimassa viileydestä.
Ei mitään sähköflektejä, vanhasta moottorisahasta saisi oivallisen voimanlähteen ropellille :LOL:

Back
Ylös Bottom