Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja nyt et ole?Ja Kutosella taas Jean-Claude.
Minkähänlainen heittiö minustakin olisi tullut, jos en olisi nuorenamiehenä nähnyt telkkarista hahmoja kuten J-C, Sledge Hammer, Eugene Tackleberry tai Cordell Walker.
Varmaan olisin lipittämässä keskikaljaa jossain terassilla.
Semmoinen tarkentava kysymys että onko tuo SIC itse tuossa videolla?
Mulla pääkaupunki ohjelmassa 2 viikon päästä, mutta onneksi vain yksi yö.Mulla on vielä kauheempaa. Kaks yötä pääkaupungissa.
Mites The Huutokauppa?Ensiviikon ajankulu
Ajattele, on olemassa meidän ikäisiä terveitä heteromiehiä, jotka eivät ole koskaan kuulleet TackleberrystäMinkähänlainen heittiö minustakin olisi tullut, jos en olisi nuorenamiehenä nähnyt telkkarista hahmoja kuten J-C, Sledge Hammer, Eugene Tackleberry.
Ei vaan perhana pääse, kun on koulutusta pää kau punki seudulla.Mites The Huutokauppa?
Ajattele, on olemassa meidän ikäisiä terveitä heteromiehiä, jotka eivät ole koskaan kuulleet Tackleberrystä![]()
Hö.Ei vaan perhana pääse, kun on koulutusta pää kau punki seudulla.
Hö.
Ja Kutosella taas Jean-Claude.
Minkähänlainen heittiö minustakin olisi tullut, jos en olisi nuorenamiehenä nähnyt telkkarista hahmoja kuten J-C, Sledge Hammer, Eugene Tackleberry tai Cordell Walker.
Varmaan olisin lipittämässä keskikaljaa jossain terassilla.
Eugene esiintyy parhaillaan televisiossani.Ajattele, on olemassa meidän ikäisiä terveitä heteromiehiä, jotka eivät ole koskaan kuulleet Tackleberrystä
Karmiva on heidän kohtalonsa.