Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Uskotteko kun sanon että yli 90% ortopedien pihoista on trampoliinivapaata vyöhykettä?

Eikä tarvitse olla edes ortopedi jotta sen jättää hankkimatta.

Mulla on ollut piha mutta kieltäydyin ostamasta lapsille trampoliinia.
Mikäs näiden vammojen juurisyy on? Jos ne trampat asennettaisiin maakuoppaan maan tasalle (kuten tarkoitettu), ne olis ainakin hivenen turvallisempia, mutta ai niin, sitten joutuis lapioimaan.

Jätän tän jo nyt tähän! Ei tartte aamulla herätä aikaisin, joten Boobie Fridayta vaan kaikille!
tumblr_p41i76NwYe1vp66fio1_500.gif

Suosittelen isopropanolia.

Sitä se Neoamisepti on.

Mikäs näiden vammojen juurisyy on?

Mukulat hyppii trampalla. Vanhemmat ei osta suojaverkkoa. Mukulat lentää suojaverkon yli/suojaverkkoon. Mukuloita hyppii trampalla yhtäaikaa 2-n+1 ja kasa on valmis. Mukuloita hyppii trampalla jollain potkulaudalla tms.

Kävin pitkästä aikaa aamulla pisun jälkeen vaakalla. Nakuaamupaino 86kg!? mitävittua. Luulin, että päiväpaino huitelee ysikympissä!
Mistä tää on lähteny? Ei masusta ainakaan.

Miksi tulin tänään töihin. Olisin ihan hyvin voinut jäädä kotiinkin. En kuitenkaan saa aikaiseksi tehdä mitään sellaista, mitä varten pitää olla juuri täällä, ja minulla on rästissä ollut maanantaista asti toinen työ, jonka voi ihan hyvin tehdä etänä. Ja täällä silti kökötän. Eikä ravintolassa edes ollut aamiaissämpylöitä, jotka tavallisesti motivoivat minut töihin.

Mä taas mietin, että olisi ehkä parempi ollut olla töissä .
Persnettoa tulee aika lailla kun teineilläkin on 'vapaapäivä'.

Mitä muuta siellä voi tehä ku vetää ranteet auki? Joudun ens viikolla käymään työreissulla, ja todennäköisesti myös yöpymään paikkakunnalla.

Join kaljaa.

Lounaalla iso setti siipiä, tukeva olo.

Back
Ylös Bottom