Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuo on aika perustietoa. Itselle opetettu jo ammattikoulussa L1:n ja L2:n erot ja se että niiden voimakkuus muuttuu ja että se nähdään tarvittaessa.

Ei siis hätää pyöritellä foliohattua!
Usein erilaisissa erikoistilanteissa saattaa jokin ennen niin arkiselta kuulostanut asia olla etulyöntiasemassa.
Sen verran olen isänmaallinen että uskon viestikeskuksella olevan useampikin ässä hihassa jos tarve vaatii mutta toisaalta ei se haittaa vaikka siellä olisi varuiksikin pari tavallistakin korttia...

Usein erilaisissa erikoistilanteissa saattaa jokin ennen niin arkiselta kuulostanut asia olla etulyöntiasemassa.
Sen verran olen isänmaallinen että uskon viestikeskuksella olevan useampikin ässä hihassa jos tarve vaatii mutta toisaalta ei se haittaa vaikka siellä olisi varuiksikin pari tavallistakin korttia...
Jep jep, näinhän se on. Eiköhän siellä ole jotain ässiä hihassa, mitä ei ihan heti ole monella tullut mieleen.

Koska saa alkaa valittaan kuumuudesta? Kuuma on hyvä, jos ei tartte tehdä töitä.

Jep jep, näinhän se on. Eiköhän siellä ole jotain ässiä hihassa, mitä ei ihan heti ole monella tullut mieleen.

Koska saa alkaa valittaan kuumuudesta? Kuuma on hyvä, jos ei tartte tehdä töitä.
Mulla oli kuljetusliike ja itse olin palvellut kuljetuskomppaniassa kun erään kerran tuli tilaus hakea yhdeltä metsäleiriltä vaihtolavakontteja kun paikat oli jäässä ja paikka niin hankala ettei viittineet laittaa perusvarusmiehiä arvokontteja kyytsäämään.
No miinä hain 3 akselisella 4.20 akselivälillä olevalla katumalli F12 hävittäjällä ne pois sieltä, mainitaan nyt vielä ettei edes perän lukko toiminut ja ketjuja ei ollut kuin lompakossa.
Silloin oli hetki jolloin minun luotto puolustusvoimiin horjui ihan aavistuksen verran,

Minä en vihjaile. Sanon sitten suoraan jos jotain sanon.

Sitä vaan, et kaikkea pääkaupungissa tapahtuu.

Tavallinen kahden ässän tiistai.

Huh. 2,5h pompittu uudella trampoliinilla. Hiki. Kilot karisee ihan silmissä.

Älä uloshengitä läskiä, ne tarttuu muhun niin helposti.

läski.webp

Täällähän tunnetusti tiedetään kaikki. Joten.

Aine ja tekniikka jolla puhdistaa auton lasien (tuuli&taka&sivut) SISÄPINNAT ilman rantuja-töhniä-kelmujämiä?

Huutokaupasta löytyy, nou hätä.
Mitenköhän noissa huutokaupoissa hinnat? Nouseeko esim mönkkäreillä ja traktoreilla ihna kohtuullisiks?
Ainakin tuolla huutokaupat-sivuilla oli ennen ihan ok meno, mutta nykyään siellä maksaa tavara enemmän kun suoraan ostettuna. Joko porukka on sekaisin tai sitten siellä on omat nostattajat joillain firmoilla.

Täällähän tunnetusti tiedetään kaikki. Joten.

Aine ja tekniikka jolla puhdistaa auton lasien (tuuli&taka&sivut) SISÄPINNAT ilman rantuja-töhniä-kelmujämiä?
Vaikka etikkavesi-> suihk suihk -> mikrokuituliinaa -> hifistellen kuivaa mikrokuituliinaa

Back
Ylös Bottom