Deleted member 43228
Soita ja pyydä käymään. Sano että emäntä leipoo nisut sumpin kylkeen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Usein erilaisissa erikoistilanteissa saattaa jokin ennen niin arkiselta kuulostanut asia olla etulyöntiasemassa.Tuo on aika perustietoa. Itselle opetettu jo ammattikoulussa L1:n ja L2:n erot ja se että niiden voimakkuus muuttuu ja että se nähdään tarvittaessa.
Ei siis hätää pyöritellä foliohattua!
Jep jep, näinhän se on. Eiköhän siellä ole jotain ässiä hihassa, mitä ei ihan heti ole monella tullut mieleen.Usein erilaisissa erikoistilanteissa saattaa jokin ennen niin arkiselta kuulostanut asia olla etulyöntiasemassa.
Sen verran olen isänmaallinen että uskon viestikeskuksella olevan useampikin ässä hihassa jos tarve vaatii mutta toisaalta ei se haittaa vaikka siellä olisi varuiksikin pari tavallistakin korttia...
Mulla oli kuljetusliike ja itse olin palvellut kuljetuskomppaniassa kun erään kerran tuli tilaus hakea yhdeltä metsäleiriltä vaihtolavakontteja kun paikat oli jäässä ja paikka niin hankala ettei viittineet laittaa perusvarusmiehiä arvokontteja kyytsäämään.Jep jep, näinhän se on. Eiköhän siellä ole jotain ässiä hihassa, mitä ei ihan heti ole monella tullut mieleen.
Koska saa alkaa valittaan kuumuudesta? Kuuma on hyvä, jos ei tartte tehdä töitä.
Huutokaupasta löytyy, nou hätä.#moottoripyöräkaupat
Kyselysi pyörä on myyty. Toivttavasti valikoimastamme löytyy jokin toinen mielenkiintoinen vaihtoehto.
Oon käyttäny tätä http://jasper.fi/tuote/kent-uusi-all-purpose-foam-cleaner/ ja talouspaperia tms.Täällähän tunnetusti tiedetään kaikki. Joten.
Aine ja tekniikka jolla puhdistaa auton lasien (tuuli&taka&sivut) SISÄPINNAT ilman rantuja-töhniä-kelmujämiä?
Täällähän tunnetusti tiedetään kaikki. Joten.
Aine ja tekniikka jolla puhdistaa auton lasien (tuuli&taka&sivut) SISÄPINNAT ilman rantuja-töhniä-kelmujämiä?
+ jokin nukkaamaton kiillotusliina+armoton hinkkaus.![]()
Mitenköhän noissa huutokaupoissa hinnat? Nouseeko esim mönkkäreillä ja traktoreilla ihna kohtuullisiks?Huutokaupasta löytyy, nou hätä.
Vaikka etikkavesi-> suihk suihk -> mikrokuituliinaa -> hifistellen kuivaa mikrokuituliinaaTäällähän tunnetusti tiedetään kaikki. Joten.