Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuo Minna Helle oli kyllä henkilö ihan väärässä paikassa, siinä on todennäköisesti valinnassa painanut silloin enempi pillu kuin osaaminen.
Hyvä että tajusi lähteä, kusi heti omat muronsa kun oman loman takia siirsi toisten lakkoja.
Minna Helle on järkyttävän pätevä ja taitava ihminen ja on todella hienosti hoitanut hommansa. Tuo valtakunnan sovittelijan pesti on määräaikainen ja olisi loppunut tänä vuonna joka tapauksessa. Ihan mielenkiinnosta, missä asiassa hän on epäonnistunut?

Minna Helle on järkyttävän pätevä ja taitava ihminen ja on todella hienosti hoitanut hommansa. Tuo valtakunnan sovittelijan pesti on määräaikainen ja olisi loppunut tänä vuonna joka tapauksessa. Ihan mielenkiinnosta, missä asiassa hän on epäonnistunut?
Toki olen uutisoinnin varassa mutta minulle jäänyt sellainen kuva ettei oikein mikään ollut hanskassa.
E: Miten voi olla järkyttävän pätevä?

Toki olen uutisoinnin varassa mutta minulle jäänyt sellainen kuva ettei oikein mikään ollut hanskassa.
E: Miten voi olla järkyttävän pätevä?
Laitatko muutaman linkin näihin uutisiin missä on kritisoitu osaamista tai osoitettu ettei oikein mikään ollut hanskassa?
E: miten voi olla hanskassa?

Laitatko muutaman linkin näihin uutisiin missä on kritisoitu osaamista tai osoitettu ettei oikein mikään ollut hanskassa?
E: miten voi olla hanskassa?
Menikö nyt jotenkin tunteisiin?
Se oli MINUN mielipide asiassta, ihan sama kun minä alkaisin vinkumaan sinulta faktaa hänen ammattitaidosta?

Laitatko muutaman linkin näihin uutisiin missä on kritisoitu osaamista

Jos toimessa missä edellytetään vahvaa puolueettomuutta, aiheuttaa epäilyksen tuon suhteen omilla toimillaan, ei toimeen kuuluva osaaminen selkeästikään ole hallussa kaikissa sen vaatimissa osuuksissa.

Menikö nyt jotenkin tunteisiin?
Se oli MINUN mielipide asiassta, ihan sama kun minä alkaisin vinkumaan sinulta faktaa hänen ammattitaidosta?
ei mennyt tunteisiin, vaikka off-topic ketjussa ollaan, niin totaaliset virheet voidaan osoittaa.
Ei kannata vinkua, pienellä googletuksella huomaat että kaikki sovitteluun tulleet ongelmat on saatu ratkaistua ja mistään sovittelusta häntä ei ole tarvinnut korvata toisella henkilöllä.
Toki mielipiteitä saa olla, monet ovat sitä mieltä että nämä Irakin pakolaiset ovat rikkaus. Itse olen erimieltä ja pystyn sen myös perustelemaan.

Mut soitettiin vapailta töihin ja oon vaan iloinen. Intoa puhkuen töihin! :ROFLMAO: Saa siitä pienen hälykorvauksen, mutta ennenkaikkea pääsee töihin eikä tarvi pestä ikkunoita ja ruokkia perhettä. Ekaluokkalainenki kuulosti puhelimessa siltä, että evvk, meen nyt kaverille, moikka. My job here is done.

Olihan Minna Helteellä ainakin se Ilmailualan lakon siirto kahdella viikolla, koska muuten olisi lakko osunut omalle hiihtolomalle. En minäkään omaa hiihtolomaa ala siirtää, mutta en olekaan valtakunnansovittelija, en edes -johtaja.

Minä siirtelen vuosittain, sekä talvella, että kesällä pitämiäni vuosilomia tarpeenmukaan lähes joka vuosi

tulevaa kesälomaakin on jo kerran: siirretty

Itseni sai tänään aamulla idean, että parvekkeen lasit voisi pestä ja voisinkin nakittaa lord husbandin auttamaan (=tekemään suurimman osan) siinä hommassa, koska hänelle on evoluutiossa suotu pituutta minua enemmän eli hän on suorastaan syntynyt pesemään parvekelaseja. Argumentointini on aukotonta!

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005671902.html?ref=rss
"Maanmittauslaitoksella osattiin ennakoida Yhdysvaltojen ohjusiskut Syyriassa – poikkeuksellinen toiminta paljastui signaaleista"
Vaikka en ole taipuvainen foliohattuiluun niin tarviiko kaikkea kertoa julkisesti?

Nykyisen sodankäynnin merkittävä tekijä on juuri ohjusten yms. rautatarvikkeiden toimittaminen oikeaan laatikkoon niin pohtinut että millainen kyky Suomella on häiritä niitä signaaleja?
Itsellä ei noista asioista ole sen enempää tietoa tai taitoa kuin että osaa auttavasti käyttää navigaattoria.

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005671902.html?ref=rss
"Maanmittauslaitoksella osattiin ennakoida Yhdysvaltojen ohjusiskut Syyriassa – poikkeuksellinen toiminta paljastui signaaleista"
Vaikka en ole taipuvainen foliohattuiluun niin tarviiko kaikkea kertoa julkisesti?

Nykyisen sodankäynnin merkittävä tekijä on juuri ohjusten yms. rautatarvikkeiden toimittaminen oikeaan laatikkoon niin pohtinut että millainen kyky Suomella on häiritä niitä signaaleja?
Itsellä ei noista asioista ole sen enempää tietoa tai taitoa kuin että osaa auttavasti käyttää navigaattoria.
Tuo on aika perustietoa. Itselle opetettu jo ammattikoulussa L1:n ja L2:n erot ja se että niiden voimakkuus muuttuu ja että se nähdään tarvittaessa.

Ei siis hätää pyöritellä foliohattua!

https://www.is.fi/jalkapallo/art-2000005671999.html?ref=rss
Sensuuri iski suoraan tv-lähetykseen – lähikuvat naistuomarista vaihdettiin: ”Uuvuttava matsi sensoreille”

nainen erotuomarina. Bibiana Steinhaus näkyi vain kaukaa kuvatessa. Joka kerta, kun näytettiin lähikuvaa, Iranin valtion televisiokanava alkoi näyttää katsomokuvaa

Mun mielestä pitäis sensuroida myös Suomen tölsystäkin kaikki naiset. Täällä on kuitenkin pakolaisia sen verran tuoltakin mestasta.

Minusta kaikki lähetykset, mitä Iraniin laitetaan, pitäisi tehdä erikoisversioina niin että siellä olisi pelkkiä naisia eikä mitään muuta. Hehheh! Vähän sensuroijille työtä rahansa eteen!

E. Paitsi jos näkyy miehiä, kaikilla miehillä tulee olla nahkahomoasut päällä, tai verkosta tehty catsuit. Kekekekeek.

Nyt kuntit!!
Tsekkasin outlookin roskapostikansion, koska hanakasti heittää sinne joskus ihan kunnon postejakin. Vastassa oli tämä:

Hei. Nimeni on Callie
Asun juuri sinun vieressäsi. Ja olen nähnyt sinua jo useita kertoja.
Mutta en voinut koskaan puhua kanssasi.
Tänään minulla oli unelma ja hän on yhteydessä sinuun.
Olen yksinäinen, olen eronnut. Minulla ei ole seksiä pitkään.
Siksi minulla oli eroottinen unelma. Halusin jakaa kanssasi.
En voi piilottaa sitä enää. Olet komea mies.
Ja minä haluan sinut. Tällainen kaunis, kaunis ilta. Ja istut sängyn reunalla
vastapäätä suurta peiliä ja odottamassa minua suihkulta, olet täysin alasti.
Sidot käteni ja anna kukko suuhusi. Se on niin herkullista, etten voi vastustaa.
Minä lyön huulet, pidät hiukseni, joten ymmärrän, että sinä olet nykyään mestari
Minä nuolla pallot ja halu on vahvempi joka sekunti.
Haluan sinun aivoittaa minut, mutta käteni ovat sidottuja
Olet päättänyt kiduttaa minua hyvin ja kaikki intohimo kuuluu peniksesi.
Minä nielaisin sen syvälle ja yritän olla antamatta sen toiselle,
Tunne innostunut elastinen kukko, haluan lyödä häntä.
Tulit minun jälkeeni, kun ensimmäiset liikkeet suutelivat minua kiihkeästi huulilla.
Anna minun viettää yön kanssasi. Tehdän mitä haluat.
Haluan sperman olevan kasvoni. Haluatko tietää hänen makunsa?
En tiedä, kuinka soittaa sinulle. Tallensin videon sinulle.
Mitä katsot?
Löydät sen avaamalla profiilini verkkosivustolla. Täällä. Oma tunnus: 574893840239 Ja unohdin numeroni.
Toivossa, että soitat minulle. Anna yksi yö viettää kanssasi.

Vinkkejä?? Pitäiskö soittaa?

Liitteet

• kuva.webp
    kuva.webp
    3,5 KB · Katsottu: 162
Minä saan noita tuollaisia harva se päivä, yleensä ovat kyllä lyhyempiä tekstiltään. Yhden kerran oli jonkun pillunkuvakin siellä. Ja sellainen deittipalvelun mainos tulee aina välillä, jossa on Kim Kardashianin kuva, aivan varmasti siellä Kim K on asiakkaana. Kerran sain mainoksen surgardaddyille tarkoitetusta treffipalvelusta, uskon että se jopa oli ihan oikea sivusto eikä mitään nigerialaistyylistä. Siinä oli perusteltu, miksi sugardaddyn kannattaa liittyä palveluun: "ensimmäinen deittipalvelu, jossa sinulle on kysyntää!" Imartelevaa...

Back
Ylös Bottom