Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä oon niin pihi, että kalliitkin harrastukset onnistun jotenkin kääntää halvaksi.

Vaimo: tienaa saman tai enemmän kuin ite
Mp: vanha Honda, ikiliikkuja, joka ei kipuile tai oireile
Koirat: uskomattoman terveitä ja kaikkiruokaisia
Hifistely: kaikki tilataan halvalla ulkomailta

Minä olen niin hyvä rahan käyttäjä, ettei ole varaa mihinkään kalliisiin harrastuksiin.

Hifitkin on 15v vanhoja.

kloppien käytös oli kyllä hyvin kaukana asiallisesta, vahvistaa stretotypiakuvaani jääkiekkoilijoista
en ryhtynyt etelleenkään arvostamaan

kielenkäyttökin oli hyvin rumaa, tv.vanha setä

sillä saa tietämättömät vielä kateellisemmaksi

Mutta onhan se komiaa ajaa gt3sella "siviiliajoa". Erityisen komiaa on ollu kattoa kun jäbät vetää peltorit korville kun lähtevät ajamaan yhtään pidempää matkaa. :whistle:

Komia saundi siinä koneessa kyllä on, sitä ei voi kieltää.

Mitään nimiä en voi mainita, mutta sanotaan näin että asiaan saattaa liittyä munasillaan mopoilu.

Mitään nimiä en voi mainita, mutta sanotaan näin että asiaan saattaa liittyä munasillaan mopoilu.

Ja ekalla rundilla lähti polttoaineletku irti ja meno tyssäs tohon kuvan reunaan. Tokalla rundilla en päässy ees kuvaan asti kun runko meni moposta katkipoikki.

Hankin tommosen rävellettävän projektin, kun ei oo naista mitä räveltää. Joutu liian kovalle käytölle.

Back
Ylös Bottom