Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sama 100 mullakin kyykyssä seuraavana tavoitteena, ja se kun nousee niin se on bileet saman tien!
Onko sulla paljon vielä matkaa sinne?
Matkaa on vielä aika lailla. Mutta en anna sen häiritä.

Mites sulla?

Silloin tällöin kun ostaa uusia spandekseja niin pysyy motivaatio .

Mulla nousis kyllä kyykystä 100 kg mutta ohjelmassa ei lue 1x100 kg, joten en sellaista tee. :cautious: Luulen, että 105 kg tulis kans, mutta ei oo nostettu ennen ku on nostettu.

Asiallista. Muistan kun broidi tilas 20 kilolla kivetystä pihaan. Tuli ihan asennettuna ympär tonttia. Siinä sai naapurit järkeillä.
Mulla ei taida kokonaissaldo olla kun puolet tosta nyt. Pitäähän niitä rikkaruohoja jollain reunustaa..

E. Ja ite laitoin. Aikaa meni. Hermot myös. Ominkäsin pillutetusta hirrestä kun vielä tekisi jotain maamerkkiä...

Matkaa on vielä aika lailla. Mutta en anna sen häiritä.

Mites sulla?

Silloin tällöin kun ostaa uusia spandekseja niin pysyy motivaatio .
Uudet spandeksit tulossa loppuviikosta, sais alkaa kyykytki luistaa taas ku on uudet vermeet!
Hmm mulla on reipas 10kg vielä siihen satkuun matkaa. Ei mahdoton, mutta kestäähän se ihan liian kauan päästä sinne asti.
Mulla nousis kyllä kyykystä 100 kg mutta ohjelmassa ei lue 1x100 kg, joten en sellaista tee. :cautious: Luulen, että 105 kg tulis kans, mutta ei oo nostettu ennen ku on nostettu.
Hehe, sama vika, en lähe kokeilemaan noita ykkösiä huvikseen, ellei niitä ohjelmassa lue. Sitä paitsi ainahan sitä joku menee vituiksi eikä se nousekaan vaikka miten paperilla pitäis nousta.

Uudet spandeksit tulossa loppuviikosta, sais alkaa kyykytki luistaa taas ku on uudet vermeet!
Hmm mulla on reipas 10kg vielä siihen satkuun matkaa. Ei mahdoton, mutta kestäähän se ihan liian kauan päästä sinne asti.

Mulla oli viimeksi uudet spandeksit jalassa kyykkypäivänä mutta kyykyt meni jostain syystä huonosti.
Odotin kyllä hyviä kyykkyjä just niiden uusien vermeiden takia.

Toivottavasti sulla menee hyvin. (y)

Täytyy koittaa ajoittaa kyykyt sellaiseen ajankohtaan jolloin salilla on paljon miehiä.
Siitä saa vähän lisää virtaa kyykkyihin .
Viimeksi olin la aamulla ajoissa niin komeat miehet olivat vielä nukkumassa.

Täytyy koittaa ajoittaa kyykyt sellaiseen ajankohtaan jolloin salilla on paljon miehiä.
Hienoa ajatustyötä. Suosittelen ajoittamaan myös mm. SJMV -suoritukset ajankohtaan, jolloin salin testosteronipitoisuus on mahdollisimman korkea.

Mulla oli viimeksi uudet spandeksit jalassa kyykkypäivänä mutta kyykyt meni jostain syystä huonosti.
Odotin kyllä hyviä kyykkyjä just niiden uusien vermeiden takia.

Toivottavasti sulla menee hyvin. (y)

Tarvittaessa voi ilmoittaa ajan ja paikan jolloin kaikki pakkisuroot tulee kannustamaan.
Toisaalta jos haluaa maksimoida huomion niin selkäpäivänä teet yhden käden soutua niin saa on nähtävää niin edestä kuin takaa.

Pitäskö tässä mun kaltaisen nykyajan vanhanpiian alkaa päivittämään jumppaohjelmaa. :whistle:

sitä keltast lamboo

lamborghini_vesa301210PP_au.jpg

Tarvittaessa voi ilmoittaa ajan ja paikan jolloin kaikki pakkisuroot tulee kannustamaan.
Toisaalta jos haluaa maksimoida huomion niin selkäpäivänä teet yhden käden soutua niin saa on nähtävää niin edestä kuin takaa.
Kulmasoutu käsipainoilla penkillä peilin edessä ja selkä notkolla. Samalla vilkuilu peilin kautta että kattooks kukaan.
Pitää muistaa olla sit tarpeeksi avonaisella kaula-aukolla varustettu paita/toppi, että tissitki edustaa siinä kulmasoudellessa. Mavettaessa toimii kans.
Täältä tulee kyllä loistavat vinkit tähänkin asiaan.

Mutta @Helistö on kyllä oikeassa, muutama iso karju kun on yleisönä niin kyllä kyykyt liikkuu ihmeen helpolla.

Sitten olisi nelisen tuntia herkkua kahdelle päivälle jaettuna vuorossa. :hyper:

Arvasitte oikein, koirani trimmaamista.

Sitten hänet voi päästää hyvillämielin kesälomille maalle.

Back
Ylös Bottom