Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Ei helvetti.

Screen Shot 2018-04-27 at 14.36.47.webp

Nordea, ehkä kusisin asiakaspalvelu missään.
Sulla ei vissiin muuten ole Nordeassa pisnekset?

Itse olen ollut kuitenkin koko elämäni Nordean asiakas, mutta en mitään suurempaa ole heidän kanssaan vielä joutunut tekemään kunnes nyt.
Tässä kun nyt lähiviikkoina isommin joutunut olemaan tekemisessä asuntolainan merkeissä, niin pakko vaan todeta samaa. Ihan uskomattoman surkeaa asiakaspalvelua.
Palvelulla oli nyt sitten iso merkitys siinä, että asuntolaina tulee muualta ja samalla siirryn kokonaan muualle.
Ei vissiin ne jokusten kymmenien tuhansien marginaalit sitten ole niin iso asia heille.

Mene paikan päälle selvittämään konttoriin jos ei ala onnistua.
Eikös näillä paremman väen pankeilla ole tapana nykyisin, että vaikka konttori on fyysisesti avoinna, ei sieltä saa palvelua kuin tyyliin 10.30-11.00 joka toisen viilkon tiistaina? Ajan kait noihin siis joutuu käytännössä erikseen varaamaan, jos nyt saattuu pääsemään ensin sen asiakaspalvelijan juttusille siellä puhelimessa :D

Eikös näillä paremman väen pankeilla ole tapana nykyisin, että vaikka konttori on fyysisesti avoinna, ei sieltä saa palvelua kuin tyyliin 10.30-11.00 joka toisen viilkon tiistaina? Ajan kait noihin siis joutuu käytännössä erikseen varaamaan, jos nyt saattuu pääsemään ensin sen asiakaspalvelijan juttusille siellä puhelimessa :D
Totta kyllä tämäkin.

Just kävin nordeassa kun piti maksaa lasku käteisellä, no tiskillä sitten ilmoitetaan ettei siellä käsitellä käteistä lainkaan, että mee tuonne supermarkettiin laittaa rahat tilille ja sitä kautta maksaa...

Pankkien huono asiakaspalvelu johtuu pitkälti siitä, ettei sielä ole väkeä. Nordeallakin jatkuvat yt:t ja konttoreita yhdistetään. Eräskin tuttu joutuu työnään kiertämään ihan perus aspapalveluissa kolmessa eri konttorissa, noin 100km alueella.

Pankkien huono asiakaspalvelu johtuu pitkälti siitä, ettei sielä ole väkeä. Nordeallakin jatkuvat yt:t ja konttoreita yhdistetään. Eräskin tuttu joutuu työnään kiertämään ihan perus aspapalveluissa kolmessa eri konttorissa, noin 100km alueella.
Varmasti sitä suurelta osin, mutta omalla kohdalla oli ainakin iso ero jo eri pankkien kanssakäymisessä.
Eli kun unohdetaan se mitä kautta ja kuinka kauan kesti saada esim. aika konttorille.
Toki siinä on ihan arpapelikin mukana, eli kenet mistäkin saa keskustelun toiseen päähän. Kuvittelisi siltä että olisi jonkinlainen linjaus. Esim. nyt toisessa pankissa oikein proaktiivisesti yritetään tehdä asioita, kun taas toisessa saat huudella perään.

Just kävin nordeassa kun piti maksaa lasku käteisellä, no tiskillä sitten ilmoitetaan ettei siellä käsitellä käteistä lainkaan, että mee tuonne supermarkettiin laittaa rahat tilille ja sitä kautta maksaa...

No toihan on ollu jo vissii vuoden vai 2 ettei käteistä enää. Hirveen vaikeeta mennä tallettaa rahaa ja maksaa se lasku kotona..

No toihan on ollu jo vissii vuoden vai 2 ettei käteistä enää. Hirveen vaikeeta mennä tallettaa rahaa ja maksaa se lasku kotona..
Ei se vaikeata olekaan, vitun älytöntä se on ettei pankissa voi käyttää käteistä.

Onko muuten muissa pankeissa sama homma ettei käteistä käsitellä?

Viimeksi muokattu:
Ei se vaikeata olekaan, vitun älytöntä se on ettei pankissa voi käyttää käteistä.

Niitä talletuslaitteita on todella paljon eri pankkien auloissa joihin pääsee myös aukioloajan ulkopuolella eikä ole edes mitään merkitystä minkä pankin asiakas olet. Vai haluatko vain änkyröidä koska 80-luvulla tehtiin asiat hitaammin ja tehottomammin?

Käteistä kyllä käsitellään ainakin osuuspankissa, s-pankissa ja paikallisosuuspankissa. Rahanpesulain takia käteisellä ei voi maksaa suoraan laskuja, vaan ne pitää tallettaa ensin tilille. Jonka voi myös tehdä ainakin yllä olevissa pankeissa tiskillä. Se on jännä homma, että miten r-kioski tuota kiertää, koska heillä ilmeisesti käteisellä laskujen maksaminen onnistuu.

Nordeaa pidän itsekin ihan paskana pankkina. Asiakas olen ollut jos nimien vaihdokset mukaan luetaan, niin koko elämäni. Nykyään se on pelkkä jäänne ja itse raha-asiat kulkee OP:n kautta. Ehkä tässä nähdään se, että miksei joka asiassa kansallinen pörssiyhtiö olekaan se paras vaihtoehto?

Nordea, ehkä kusisin asiakaspalvelu missään. Otin Finnnairin Mastercardin Nordean kautta että saa pongoja ja ajattelin että sitten vaihdetaan siihen Apple pay toimimaan. Soitan sinne eka, jonotan 20min ja sitten valitsen, että soittavat takaisin. Sama vitun robotti soittaa takaisin puolen tunnin päästä ja laittaa mut samaan jonoon. 30 minsaa jonossa ja puhelu vain katkeaa. Sitten meen niiden chattiin ja tunnistaudun Aktian tunnareilla. Siellä venaan sen 30minsaa ja ja chatti suljetaan eikä vastausta saa.

Menee hermot ja soitan korttien sulkupalveluun, jossa sanotaan että valitettavasti jos suljemme kortit, niin viikon päästä tulee uudet postissa. Että pitää Nordean kanssa sulkea ne tilit. Nyt mä olen jumissa tohon paskafirmaan enkä edelleenkään pääse edes chattiin, vaan se chatti katkaistaan aina jossain vaiheessa. Ja jos meen konttorille, niin ne haistattaa vitut ja käskee mennä netin kautta.
Varaa aika, koska tossa on aika monta asiaa hoidettavana pankin puolella. En nyt mene ihan vannomaan, että onnistuisiko valtakirjallakin netistä tehtynä. Tosin jos sinne menee e-laskuja, tuloja, on useampi tili jne, niin helpoin varata se aika. Suoraan sisään kävelemällä tuota ei hoida varsinkaan isommissa kaupungeissa välttämättä mikään pankki, on tuossa sen verran paperihommaa. Niin ja yrityshommissa yrityspuolelle tietysti aika, koska ei se henkilöasiakaspuolen työntekijä välttämättä noita tee. Olettaisin myös palvelun olevan Nordeassakin sillä puolella parempaa.

Viimeksi muokattu:
Niitä talletuslaitteita on todella paljon eri pankkien auloissa joihin pääsee myös aukioloajan ulkopuolella eikä ole edes mitään merkitystä minkä pankin asiakas olet. Vai haluatko vain änkyröidä koska 80-luvulla tehtiin asiat hitaammin ja tehottomammin?
No ne muiden pankkien auloissa olevat laitteethan auttoi tuossa tapauksessa.. 80-luvulla toikin olisi onnistunut. Kai toi sitten on kehitystä

Sulla ei vissiin muuten ole Nordeassa pisnekset?

Itse olen ollut kuitenkin koko elämäni Nordean asiakas, mutta en mitään suurempaa ole heidän kanssaan vielä joutunut tekemään kunnes nyt.
Tässä kun nyt lähiviikkoina isommin joutunut olemaan tekemisessä asuntolainan merkeissä, niin pakko vaan todeta samaa. Ihan uskomattoman surkeaa asiakaspalvelua.
Palvelulla oli nyt sitten iso merkitys siinä, että asuntolaina tulee muualta ja samalla siirryn kokonaan muualle.
Ei vissiin ne jokusten kymmenien tuhansien marginaalit sitten ole niin iso asia heille.

Ite oon Nordean asiakas ollut nyt 10-vuotta. Mulla on firman ja omat jutut Nordessa ja voin hoitaa kaikki asiat yhden henkilön kanssa aina. En ole ikinä soittanut mihinkään asiakaspalvelun yleisnumeroon vaan aina suoraan omalle henkilölle. Samoin, jos jotain asiaa on kuten lainoja tms. niin pistän vaan mailia suoraan omalle yhteyshenkilölle ja hän hoitaa asiat. Olen todella tyytyväinen ollut aina. Konttorilla käyn tapaamassa ehkä kerran pari vuodessa ja katsomassa jutut läpi.

Käteistä kyllä käsitellään ainakin osuuspankissa, s-pankissa ja paikallisosuuspankissa. Rahanpesulain takia käteisellä ei voi maksaa suoraan laskuja, vaan ne pitää tallettaa ensin tilille. Jonka voi myös tehdä ainakin yllä olevissa pankeissa tiskillä. Se on jännä homma, että miten r-kioski tuota kiertää, koska heillä ilmeisesti käteisellä laskujen maksaminen onnistuu.

Nordeaa pidän itsekin ihan paskana pankkina. Asiakas olen ollut jos nimien vaihdokset mukaan luetaan, niin koko elämäni. Nykyään se on pelkkä jäänne ja itse raha-asiat kulkee OP:n kautta. Ehkä tässä nähdään se, että miksei joka asiassa kansallinen pörssiyhtiö olekaan se paras vaihtoehto?
Pankit koittavat ujuttaa kaiken käteisliikenteen pt-kaupoille ja kioskeille yms., samalla koittavat hinata omat maksunsa yrityksille tappiin.
Eli käytännössä pankit eivät halua käsitellä käteistä ja tekevät sen niin, että delegoivat sen käteisen käsittelyn sille lähi r-kioskille ja sitten nyhtävät korotettuja maksuja sittä r-kioskilta, koska "sitä käteistä liikkuu niin paljon".
Rahanpesulakiin vetoaminen kuulostaa hienon lakimiehen keksimältä veden pitävältä selitykseltä tämän naamioimiseksi.

OP:lle peukku, mitä pankkeihin tulee.

View: https://www.youtube.com/watch?v=8ST1tKvmPXI

mitäs mieltä Mike tästä kisasta? mun mielestä paras lineup ikinä. Dorian ei millään näytä vielä mitenkään ylivoimaiselta tossa. Ite kävin IFK: matsissa samana iltana ja näin Bill Kazmairin parkkiksella. Oi noita aikoja.

Tuossa videossa kolmannen sijan palkinnon antaa joku suomalainen, mutta en saanut selvää nimestä, kun se lausuttiin amerikkalaisittain. Kuka herra mahtoi olla kyseessä?

Back
Ylös Bottom