Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se on jo hyvin, jos on vakikuunneltavaa.

olen jo niin pinttynyt paikkakuntalainen, että tiedän missä paikassa ja mihin aikaan kukakin käy

voin ajoittaa ja valita istumapaikkani siis sen mukaan minkälaisia juttuja juuri sillä hetkellä haluan kuulla, vai haluanko kuulla mitään

Nyt kyllä melkein hämmennyn, että mitä ne pötsipojat/tytöt ei ääshjoella tee.. No eipä se minulle sinänsä kuuluu.

Minä olisin kyllä mielelläni mennyt esim. sen jyrsijän leikattavaksi, kun teki syksyllä niin hyvää työtä. Mut joo, j-pusseja ei kuulemma täällä tehdä. On Tampereen hommia.

No yritin kuitenkin!

Ainiin @Helistö mikäs se sun munalaatikon ohje olikaan? Tarttee kehittää loppuviikoksi jotain lounashommia ja meinasin kokeilla sitä, mutta en oo toistaiseksi jaksanut kaivaa sitä reseptiä mistään. Laiska. :nolo:

Jossulla on vähän eri resepti kuin minulla. :LOL:

Minä laitan 1muna ja 1dl nestettä.

Vakioannos on 6 munaa, 4dl kuohukermaa ja 2dl maitoa .175 astetta ja vajaa tunti uunissa .
Sekaan voi sötköttää vaikka kasviksia, jauhelihaa, kinkkua tai mitä nyt ikinä vaan haluaa .

Ei vaan voi tajuta toisten ihmisten järjenjuoksua sitten niin millään...
Jos on jokin projekti johon tarvitaan ihminen tietyillä ominaisuuksilla niin miksi joku sellainen haluaa siihen vaikkei ole edes alkeita asiaan?

Jos se ajattelee, ettei se oo tyhmä joka kysyy.
No joo, vastasin jo hieman siihen tyyliin että olitko nyt ihan tosissaan niin sitten sieltä vasta viesti tulikin, harmi kun ei voi avata näitä enempää mutta tästä jutusta kyllä saisi pakkislaiset revittyä pitkään riemua :)
Mä joudun aika ajoin olemaan tahtomattani ja välillä ihan tarkoituksella erinäisten julkisuudessa olevien kanssa tekemisissä.

E: Hain muuten avustajaksi Fingerpori elokuvaan :ROFLMAO:

Just kun hain kesävaatteet vintiltä alkoi nää hyiset säät. Pyh.

Ainiin Helistö. Tuli mieleen et jos ei stadilainen muna meinaa maistua nii koitas savolaista.. sopivalla tavalla kiero se elinkin, et osuu oikeeseen kohtaan ja tekee höpöä. :giggle:

Kyllähän täällä munan käyryydestä huolimatta pakkiksen pohjasakkaa ollaan. Keskivertopakkislaisen ominaisuuksista täyttyy vain yksi eli yli 200kg penkki. 100 tonnin vuositulot, 55cm hanska, 20cm penis ja luxus-auto ovat ulottomattomissa.

Jos aikuinen ihminen kertoo juoneensa 1-1,5 annosta viskiä illalla, niin kuinka saatanan isoja ne annokset on, kun aamu kasilta puhaltaa vielä 0,34?

Jos aikuinen ihminen kertoo juoneensa 1-1,5 annosta viskiä illalla, niin kuinka saatanan isoja ne annokset on, kun aamu kasilta puhaltaa vielä 0,34?
Eikös se ravintola-annos ole sen 4cm, vai oliko se nyt 4cl, jos on käyttänyt tota senttimetriä litranpullosta mitattuna, niin ehkä voi päästä lähelle?

Back
Ylös Bottom