Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuossa tarkoitin Helistön kommentissaan mainitsemaa selviytymissuihketta, jolla selviytyisi kaikesta.
Olispa oikeasti olemassa suihke jolla selviytyisi kaikesta.
Epäilen jo hinnankin perusteella, ettei Schwarzkopf ole saanut tuon purkin sisään sentään ihan niin maagista ainetta. Mutta takkujen selvitykseen varmaan ihan kelpo tuote (y)

"Legendaarinen teinimopo palaa kesällä Suomeen – satapiikkisenä!" Jumalauta kuntit. Saakohan tuohon isompaa pyttyä ja mikunia?

https://www.is.fi/autot/art-2000005654559.html

Muistan yläkoulun naisrehtorin kuuluttaneen keskusradiosta, kun pojat olivat parkkeeranneet mopot vähän miten sattuu:
"Kaikki mopot ja Monkeyt on siirrettävä omille paikoilleen."

Voi vitsit. Semmosen suihkeen jos löydät niin vinkkaa mullekin! Ois tarpeen.

Onneksi kohta on jo lounasaika.
Kaikki tietää, mihin jesari pystyy.

1e26f067bcb531d8ebaaf7ad0e2220b0.jpg

Kyllä.

Tänään olen oppinut paikallistietoutta 70-luvulta sekä kurrivurstien saloja.

Se on jo hyvin, jos on vakikuunneltavaa.
Mä olin tänään Toivakan teboililla kuuntelemassa kuinka isännät keskusteli sähköposteista, meinasi pari kertaa jäädä lihapadan lihat kurkkuun,

No veikattu kumminkin.

Koska sulla olikaan vierailu leikkaussaliin, jos käyn pistämässä puumerkkini sisällesi? :sneaky: Tai no ehkä parempi etten tiedä.

Kuulostipa nyt kuule aika perverssiltä.

Mutta mä meen Tampereelle leikattavaksi, kun täällä noita leikkauksia ei tehdä. Kesäkuun alusta olis aika, jos sekään nyt pitää.

Kuulostipa nyt kuule aika perverssiltä.

Mutta mä meen Tampereelle leikattavaksi, kun täällä noita leikkauksia ei tehdä. Kesäkuun alusta olis aika, jos sekään nyt pitää.

Nyt kyllä melkein hämmennyn, että mitä ne pötsipojat/tytöt ei ääshjoella tee.. No eipä se minulle sinänsä kuuluu.

Back
Ylös Bottom