Deleted member 126401
Sanaleikki jatkuu:
Nainen voi käydä astuttamassa itsensä.
Ei kyllä se on niin että mies makaa onnellisena kun minä istun.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sanaleikki jatkuu:
Nainen voi käydä astuttamassa itsensä.
Tuo jos toteutuu, niin se on äkkiä rupua ja ruostetta työpinnoilla.
Taasko sua on sexuaalisesti häiritty pillusillaan "vahingossa" ololla?
Sihteeriopiston pääsykokeet?Eih mitään sellasta. Auttelin pääsykokeissa. Ekana piti ruksia että vakuutan tekeväni yksin.
"Yhtiön hallituksen puheenjohtajana jatkava Wahlroos saa melkoisen osinkopotin: 21,6 miljoonaa euroa. Wahlroos on Sammon suurin yksityisomistaja ja omistaa Sammosta 1,5 prosenttia"Nallella myös kohtuullinen pisnispäivä. Noinniinku osinkojen osalta.
Se on kyllä näppärää. Juuri tuon takia.Casting couchiako meinasit?:D
Eiku nykyään kaikki netissä, myös korkeakouluje pääsyt.
Haa kontsa teit sotelin
Itse sanoisin älykäs, mutta nää on näitä.Tyhmä on se, joka ei ota apuja messiin.

Varmaan perämoottori.Koirani naamaan on ilmestynyt poissaollessani musta läntti. Onkohan minulla joku moottori täällä piilotettuna.![]()
Muista helistin, että aina voi hakea samalla uutta. Se on sellainen rauhallisempi kosto.Jos en olisi näin köyhä kun olen niin olisin tänään ottanut lopputilin.
Sen verran meni pata jumiin töissä.
E: molemmista työpaikoista .
Muista helistin, että aina voi hakea samalla uutta. Se on sellainen rauhallisempi kosto.
Näin. Rajaahan se tuolla alalla mahdollisuuksia.Tällä elämäm_ koululla jos haluaa tehdä sisäsiistiä päivätyötä niin se rajaa mahdollisuuksia.
Toki, aina voi kääntää takin ja loikata operatiivisille puolelle .