Moi! Aion kokeilla vähentää hiilareita, koska tarkoituksena saada rasvoja alemmas. Painoa en kuitenkaan halua alemmas (164/57)
laitan tähän alle mitä oon nyt syönyt.
Saa sanoa mielipiteitä siitä, jättäsinkö kokonaan leivät pois ja millä ne korvaisin? ja jos jätän leivät syömättä, mitä voisin syödä niiden tilalla? Salille menen noin 1-2h välipalan jälkeen ja hiilaria pitäisi kuitenkin varmaankin saada treenin ympärille. Plus muitaki vinkkejä saa antaa.
Mulla gluteeniton ja maidoton ruokavalio (josta kuitenki juustot sopii).
Oon tähän mennessä syöny:
aamupala: kaurapuuroo pieni lautasellinen jossa on öljyä ja mustikoita ja raejuustoo n.100g sekä teetä
lounas: kouluruoka lautasmallin mukaan (1-2 lautasellista)
välipala: 2 gluteenitonta leipää, kinkkua, 10% juustoo, kurkkua, saksanpähkinöitä/kiisseliä/raejuustoo tms
päivällinen: kanaa+kasviksia/munakas/laatikkoruoka tms (1-2 lautasellista)
iltapala:tonnikala vedessä, rypsiöljy/avokadoöljy, kurkkua, pähkinöitä
laitan tähän alle mitä oon nyt syönyt.
Saa sanoa mielipiteitä siitä, jättäsinkö kokonaan leivät pois ja millä ne korvaisin? ja jos jätän leivät syömättä, mitä voisin syödä niiden tilalla? Salille menen noin 1-2h välipalan jälkeen ja hiilaria pitäisi kuitenkin varmaankin saada treenin ympärille. Plus muitaki vinkkejä saa antaa.
Mulla gluteeniton ja maidoton ruokavalio (josta kuitenki juustot sopii).
Oon tähän mennessä syöny:
aamupala: kaurapuuroo pieni lautasellinen jossa on öljyä ja mustikoita ja raejuustoo n.100g sekä teetä
lounas: kouluruoka lautasmallin mukaan (1-2 lautasellista)
välipala: 2 gluteenitonta leipää, kinkkua, 10% juustoo, kurkkua, saksanpähkinöitä/kiisseliä/raejuustoo tms
päivällinen: kanaa+kasviksia/munakas/laatikkoruoka tms (1-2 lautasellista)
iltapala:tonnikala vedessä, rypsiöljy/avokadoöljy, kurkkua, pähkinöitä