Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Neulansuojus laitetaan takaisin niin, että suojus on pöydällä eikä kädessä. Ei sitä kyllä tosiaan tarvi laittaa kun neulathan menee suoraan viiltävä jäte -astiaan.

Mutta kyllä sitä jokaisen itseään kunnioittavan neulojenkäsittelijän pitää joskus pistää itseään.

Minä ilmeisesti olen erityisen kovapäinen tapaus, koska tuohan ei ollut suinkaan ainoa kerta, kun olen itseäni pistänyt ja täsmälleen samalla tavalla. Joskus olen pistänyt jo siinä, kun otan suojusta pois, mutta silloin tavallisesti neulassa ei ole mitään. Nykyään kyllä vain heitän suojukset suoraan roskiin ja sitten heittelen neulajätteeseen neulat, mutta siihen tapaan oppiminen otti kyllä tovin jos toisenkin.

-kuinka pitkästi jaksaa juosta
-kuinka pitkästi jaksaa ajaa pyörällä

Ei lain.

Mutta kyllä sitä jokaisen itseään kunnioittavan neulojenkäsittelijän pitää joskus pistää itseään.

Olen jo seonnut laskuissa. Lisäksi toki verisellä veitsellä, ja verisellä K-piikillä (terävä 1,25-2mm paksu metallipiikki) myös useamman kerran.

Minä yleensä pistelen itteä ompeluneuloilla. Kerran oon puuduttaessa onnistunut pistämään itteäni kudoksen läpi. Aina välillä vaan huomaa kun ottaa hanskat pois, että joku sormi on verinen, kappas. Onneksi mun hommat ei oo kovin steriilejä.

Joo-o. Eilen unohtu ottaa töihin työkenkät. Tänään unohtu A) salikamat ja f) puolet eväistä. Ehkä lepopäivä tänään.

Mun hommat kans noita rapatessa roiskuu -juttuja niin crocsit on ihan jees. Lopuksi voi pyyhkiä pirtulla. Tosin on mulla kankaisetki kengät ollu, ne vaan pitää välillä pestä koneessa. Täydelliset kengät on silti edelleen hakusessa.

Kyllähän leikkurista löytyy lainakenkiä tarvittaessa. Tosin herr doktorille sopisi sellainen pikimusta kumipuku leikkausasuksi. (y)

Plah, iltahuki. Päivystyksellisiä puuhia, sas nähä mitä sieltä tänää löytyy.

Meillä on leikkurihommiin tarjolla kumisaappaat. Käyttää kuka käyttää. Mun onneksi harvoin tarvii vetää niitä kamppeita päälle. Sillon harvoin ku tarvii niin ollaan jännän äärellä.

Näyttökuva 2018-4-17 kello 13.17.47.webp

kuka tietää mistä maasta ja mihin tarkoitukseen?

Back
Ylös Bottom